Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

Data: 2015-02-27 22:52:08
Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: glob <r...@g...com>

Pszemol
news:75re3nw99j7u.z7umyj9c2vf8$.dlg@40tude.net...
> matołku.
> Cymbale.

Widzę, że dajesz się poznać od najlepszej strony. Brawo.

Jakim trzeba być cymbałem, aby nie dostrzegać że we Wrocławiu leży ciężko chora
dziewczynka, co chwila o tym w wiadomościach, która nie była szczepiona i przywiozła
z berlina chorobę zakaźną , od dziecka które umarło bo nie było właśnie szczepione.
Cybalizm buraka polega na; nie moja dupa to mogę pierdolić dowolnie bzdury, ....więc
trzeba tych zakaźnych wsadzić w pociągi do Kielc i cymbał przez dupę, nauczyło by to
normalności, bo przecież zakaźni też uciekają ze szpitala.