Coś mnie ugryzło.... grrrrr :(

1. Data: 2004-07-22 10:02:56

Temat: Re: Coś mnie ugryzło.... grrrrr :(
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-22 12:03:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kasia Łomańczyk* skreślił te oto słowa:

Pij wapno.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-22 10:02:58

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Łomańczyk wrote:
> [...]
> już Fenistil, ale tylko złagodził swędzenie, czerwone jest nadal :(
> [Cholera, zawsze nienawidziłam owadów :(]

Wapno wez, powinno znacznie zlagodzic i przyspieszyc proces dochodzenia
Ciebie do siebie ;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-22 10:06:06

Od: j...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2004-07-22 12:03:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Kasia Łomańczyk* skreślił te oto słowa:

> Pij wapno.

Takie cos najlepiej posmarowac czosnkiem, od razu po ugryzieniu.. wtedy to
szybciutko znika. Bynajmniej na mnie to dziala:)

1. Data: 2004-07-22 10:11:09

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Łomańczyk"
> coś mnie dziabnęło w policzek (komar albo inne żyjątko) i teraz mam piękny
> czerwony bąbel na półtora cm na gębie. Kto zna sposób, żeby chociaż
> zmniejszyć
Soventol - dosc skutecznie. Kolo 10 zlotych bez recepty.
("Łagodzi świąd , zmniejsza nasilenie reakcji alergicznej,
działa przeciwobrzękowo. Działanie występuje 5-20 min
po podaniu miejscowym i utrzymuje się przez 2-8 h.
Lek przeznaczony do stosowania zewnętrznego.
Jeśli stosowany jest zgodnie z zaleceniami,
ilość wchłoniętej przez zdrową skórę bamipiny nie powoduje działań ogólnych.
Wskazania: Świąd i zmiany zapalne towarzyszące (...), ukąszeniom owadów (..)
Asia

1. Data: 2004-07-22 10:11:45

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@c...onet.pl wrote:

> Takie cos najlepiej posmarowac czosnkiem, od razu po ugryzieniu.. wtedy to
> szybciutko znika. Bynajmniej na mnie to dziala:)

Bynajmniej...? ^oo^

T. 'to alibi to do mnie?' ;-)

1. Data: 2004-07-22 10:35:44

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-22 12:11,Użytkownik Tib ziewnął szeroko i rzekł:

> T. 'to alibi to do mnie?' ;-)

"że też muszę znosić takie imponderabilia " :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-22 10:36:41

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Dnia 2004-07-22 12:11,Użytkownik Tib ziewnął szeroko i rzekł:

> "że też muszę znosić takie imponderabilia " :)

"..a jak sie cos nie podoba to ajlowju" ;-)

T.

1. Data: 2004-07-22 10:46:54

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jul 2004 12:36:41 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in
<cdo5bp$14u0$1@news2.ipartners.pl>:

>"..a jak sie cos nie podoba to ajlowju" ;-)

ja sobie wypraszam, zawsze byłam prymasem.

an.

;)

1. Data: 2004-07-22 11:01:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-22 12:36,Użytkownik Tib ziewnął szeroko i rzekł:

> "..a jak sie cos nie podoba to ajlowju" ;-)

"tylko szybko, bo tracę aparycję!" :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

Olejek/kremik/balsam - cos do masażu.
[Allegro] Witamy nowego handlarza podrobkami.
co wybrac do okolic bikini??
TANIE PERFUMY
Sephora