Coś na bara bara??

31. Data: 2003-12-11 22:54:41

Temat: Re: Coś na bara bara??
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "night hunter" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:sq7na1-57v.ln1@x86.one.pl...

> A co ,nastepny" postepowy"czy moze "sexualnie normalny inaczej"?

Jak sama końcówka mojego nicka "Sow_a_" wskazuje - jestem kobietą.

Końcówką "-a" jest w języku polskim typową dla rodzaju żeńskiego: ta kura,
ta kobieta, ta Ania, Marysia, Krystyna....
(ale odkrycie, nie? :) )
Idź więc dziecko, weź jakiś podręcznik od gramatyki i poczytaj trochę.
A potem poczytaj Netykietę.

Sowa

Kolejny optymalny co nie potrafi posta sklecić, wrotki nie wycięte, nick
pozostawiany, cytaty w całości.
I gdzie ten optymalny wpływ na talenta wszelakie i mózgu odżywienie? :->

32. Data: 2003-12-11 23:22:55

Od: Evunia <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 11 Dec 2003 23:54:41 +0100, na pl.misc.dieta, Sowa napisał(a):

> Jak sama końcówka mojego nicka "Sow_a_" wskazuje - jestem kobietą.

A mnie się wydaje, że On raczej miał namyśli osobnika, którego odsyłałaś na
pl.test ;)

--
Eva Sheers

33. Data: 2003-12-12 00:08:00

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości

> A mnie się wydaje, że On raczej miał namyśli osobnika, którego odsyłałaś
na
> pl.test ;)

Toć właśnie on był odesłany;))) Więc jeśli miał siebie na myśli, to znaczy,
że jest se(x)ualny inaczej?

Pozdrawiam,
Adam

34. Data: 2003-12-12 07:36:26

Od: Evunia <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 12 Dec 2003 01:08:00 +0100, na pl.misc.dieta, Adamo 2. napisał(a):

> Toć właśnie on był odesłany;))) Więc jeśli miał siebie na myśli, to znaczy,
> że jest se(x)ualny inaczej?

Być może :D Kiedy już wytrzeźwiał i zobaczył co, ile razy i jak napisał,
sam siebie nie poznał :D Stąd takie krytyczne podejście do własnego postu
;)

--
Eva Sheers

35. Data: 2003-12-12 08:32:09

Od: "coothassek" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem cos napisać ale mnie zbiło z tropu.... To chyba ta dieta. Mam teraz
hustawkę nastrojów.

36. Data: 2003-12-12 10:57:32

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty,kutasek,a po co ci afrodyzjak-jestes opty

czy on napisal,z e jest opty? przeciez nie tylko jacys "opty" moga wejsc na
ta grupe, nie?

> wiec znajdziesz w lodowce
> troche smalcu,a o reszte niech sie martwi Twoj partner.A moze jestem nie w
> temacie,moze u Was "sexualnie normalnych inaczej"
> jeden na stale udaje dziewczynke?A moze nie masz problemow z
> impotencja,tylko dieta zaczela cie leczyc

Tobie najwyrazniej zaczela szkodzic
a moze tak masz od urodzenia?

i Twoj maly nie reaguje juz na
> chlopskiego rowa,ale najnormalniej chcialby trafic do piczki.Bylby to
> kolejny dowod na to,ze DO leczy nawet najciezsze choroby,przy ktorych
> medycyna jest calkowicie bezradna!

szybko wnioski wyciagasz
za szybko moim zdaniem

Wiedzma

37. Data: 2003-12-12 18:16:57

Od: Illinois <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> U?ytkownik "night hunter" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
>

> Jak sama ko?cówka mojego nicka "Sow_a_" wskazuje - jestem kobiet?.

> Sowa

jesli drazysz ten temat to czy jest w takim razie jakies specjalne
okreslenie na samca sowy? ja rowniez nazwalbym go SOWA on sowa czy ona
sowa normalnie i tak miliby sowiatka..... itd...

--
pozdrawiam Illinois

38. Data: 2003-12-15 14:54:36

Od: j...@o...pl (night hunter) szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> [...]

> pozostawiany, cytaty w całości.
> I gdzie ten optymalny wpływ na talenta wszelakie i mózgu odżywienie? :->
A czy Ty madra kobieto slyszalas cos o rzeczownikach rodzaju meskiego
zakonczonych na "a"? Czy poeta,atleta,rasista to rodzaj zenski???A gdyby
chlop chcial przybrac pseudonim "sowa"-czy mialby go zamienic na"sów" czy
moze "sow"???Wez wiec gramatyke do 4 klasy podstawowki ,madra kobieto,i
sprawdz mnie,kolejnego optymalnego co nie potrafi posta sklecic,zanim
powiesz ,ze tu sami szowinisci i pobiegniesz do feministek.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

39. Data: 2003-12-15 15:09:24

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdz mnie,kolejnego optymalnego co nie potrafi posta sklecic,zanim
> powiesz ,ze tu sami szowinisci i pobiegniesz do feministek.

Masz rację! Co za różnica czy posta potrafisz sklecić, czy nie, sobą*
pozostaniesz bez względu na umiejętności i odżywienie mózgu;)

Pozdrawiam,
Adam

(*-bucem, który sam powinien wziąć gramatykę do 4 klasy, ale pewnie nic by
nie zrozumiał, ważne, aby być malutkim, głupiutkim, wolno rosnąć...do
900lat, więc przynajmniej powinien pomyśleć o niej za 200-250 lat jak już
bez wątpienia będzie dojrzały do tej lektury;) )

40. Data: 2003-12-15 20:54:34

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
> 900lat, więc przynajmniej powinien pomyśleć o niej za 200-250 lat jak już
> bez wątpienia będzie dojrzały do tej lektury;) )

przypominasz mi kogoś ;) tylko że zminiłes kompa ;);););););)

Slawek

Wartości odżywcze
meridia
kapusta