Cos na czoło

1. Data: 2004-06-08 16:29:35

Temat: Cos na czoło
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tłuste czoło. Robią sie wągry. Umyje buzie. Skora jest sucha przez 30
min a potem doslownie latarnia morska. Jakiego kremu uzywac? Lub wogole co
robic? A i jeszcze jedno napewno ma to tez podłoże stresowe. Czy sa jakies
tabletki na stres? Przez to sie poce tez na czole wlasnie;(

Łukasz

1. Data: 2004-06-08 23:06:47

Temat: Re: Cos na czoło
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robic? A i jeszcze jedno napewno ma to tez podłoże stresowe. Czy sa jakies
> tabletki na stres? Przez to sie poce tez na czole wlasnie;(

Na czoło krem matujący, na nerwy może Persen? To taki lekki środek
uspokakający, ja czasem używam w czasie sesji. Nie zaobserwowałam
negatywnych skutków ubocznych. Ale z tym to może idź na pl.sci.farmacja
Pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2004-06-09 06:17:47

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tłuste czoło. Robią sie wągry. Umyje buzie. Skora jest sucha przez 30
> min a potem doslownie latarnia morska. Jakiego kremu uzywac? Lub wogole co
> robic? A i jeszcze jedno napewno ma to tez podłoże stresowe.

Czym myjesz buzie? Powinienes uzywac calych serii do tlustej cery.Tzn zelu
do mycia twarzy rano i wieczorem np firmy Garnier "Czysta skora"(15 zl) ,
lekko chlodzi (jest z mentolem), osusza i sciaga skore, jest bardzo wydajny
i latwo sie go dozuje poprzez opakowanie z pompka. Do tego na dzien krem
matujący z tej samej serii. Jezeli twarz nadal ciagle bedzie Ci sie
swiecila, mozesz kilka razy dziennie uzywac toniku z tej serii ale obawiam
sie ze wtedy juz za bardzo przesuszysz sobie skore (tzn bedzie sie
luszczyla). Jesli za bardzo rzesuszysz skore uzywajac powyzszych kosmetykow
na dzien, na noc zastosuj jakis lekki nawilzajacy krem (tylko nie zaden
tlusty) np Soraya-dotleniajacy lub Eris- odzywczy (lzejszy od Sorai).
Jesli masz ochote stosowac wiecej kosmetykow (pisze tak bo mezczyzni
zazwyczaj ograniczaja sie do mydla :] ) mozesz stosowac raz lub dwa razyw
tygodniu maseczke z zielonej glinki (do kupienia w aptece), ktora sciaga,
wysusa i oczyszcza skore.
Musisz tez pogodzic sie z tym ze tlusta skora zawsze bedzie sie troche
swiecila w ciagu dnia i nie da sie tego calkowicie wyeliminowac za pomoca
kosmetykow. W ciagu dnia mozesz przylozyc do blyszczacych partii skory
chusteczke higieniczna (ja tak robie;) ).
Wagrow sam sie raczej nie pozbedziesz, mozesz isc na oczyszczanie twarzy do
kosmetyczki.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-06-09 11:30:50

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie stosuj agresywnie odtłuszczających środków myjących, ani kosmetyków z
alkoholem. kup krem (łagodnie) matujący- ponoć dermika mat b complex jest
OK, soraya witaminowa kuracja matująca też. stosuj peeling 2-3 razy w
tygodniu na rejony zaskórnikowe (o ile nie masz wrażliwej, naczynkwej cery).
jeśli chcesz powalczyć z zsakórnikami, to na noc możesz stosować kwasy (np.
lysanel active), ale wtedy na dzień potrzebny jest filtr- wiec pewnie ten
krem należałoby odłożyć na jesień.

1. Data: 2004-06-09 12:54:29

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:
> Mam tłuste czoło. Robią sie wągry. Umyje buzie. Skora jest sucha
> przez 30 min a potem doslownie latarnia morska. Jakiego kremu uzywac?
> Lub wogole co robic?

Wypróbuj Vichy Normaderm, albo popytaj w drogeriach o inne kremy matujące.
Dla mężczyzn, polecają tutaj Shiseido.

Są. Np. Kalms, albo takie ziołowe.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-12 20:34:01

Od: "AJ" <j...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

na czoło dobrze robi książka przed snem

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
(np.
> lysanel active), ale wtedy na dzień potrzebny jest filtr- wiec pewnie ten

temat kolorow
cc i solarium
wykwity skórne
skora na przedramieniach