Coś niezdrowego

1. Data: 2005-01-26 18:03:43

Temat: Coś niezdrowego
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Pamiętacie zabawę z "nigdy bym nie zjadł" lub "3 ulubione potrawy przez
cały rok"? Proponuję nową zabawę. Czasem mam ochotę na coś wybitnie
niezdrowego. Czy Wy też macie ochotę na takie coś niezdrowe bardzo?
Napiszcie, co niezdrowego zjadacie od czasu do czasu :-). Jednocześnie
bardzo proszę od powstrzymania się od komentarzy w stylu:
"cukier/mięso/itd/niezdrowe - co Ty robisz". No to jak, jadacie coś bardzo
niezdrowego czasami (podajcie max.3 dania) ? :-)
moje niezdrowe żarełko:

hamburger(a jeszcze lepiej beconburger) z colą
woda z ogórków w occie :-)))
jajecznica na boczku - w dużych ilościach

Dorota

1. Data: 2005-01-26 18:14:18

Temat: Re: Coś niezdrowego
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** <d...@W...op.pl> napisał(a):

> [...]
jasio wendrowniczek z coca-cola (sic! - ta kola, to jak nikt nie widzi)+
czekolada lindt pite i jedzone przed kominkiem, gdy drewienka sjiem palom w
srodeczku
im bardziej sie pala, tym swiat piekniejszy, rotfl

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-01-26 18:25:00

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> hamburger(a jeszcze lepiej beconburger) z colą
> woda z ogórków w occie :-)))
> jajecznica na boczku - w dużych ilościach

Oto moje grzeszki:
1.Czernina zakwaszana octem jedzona przez pięć dni z rzędu ( ale za to raz do
roku!)
2.Orzechy laskowe w czekoladzie ( oj. dużżżo )
Areta

1. Data: 2005-01-26 18:30:46

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aretkka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
do
> roku!)
> 2.Orzechy laskowe w czekoladzie ( oj. dużżżo )

achhhh, jutro kupuje kaszanke i podgrzeje z cebulka, mnnniiaaam!
Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-01-26 18:35:42

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> Napiszcie, co niezdrowego zjadacie od czasu do czasu :-)

1. Frytki z majonezem i ketchupem.
2. Pączki i sledzie w occie popijane colą - nie wiem dlaczego, ale zawsze w
tej konfiguracji, niekoniecznie z zachowaniem odstepu czasowego.
3. Żurek w wersji najbardziej ludowej - z boczkiem, białą kiełbasa, jajkami
i smietana, z dużą ilością czosnku.
4. Jajka faszerowane.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-01-26 18:36:45

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości

>No to jak, jadacie coś bardzo
> niezdrowego czasami (podajcie max.3 dania) ? :-)

1. chipsy
2. smazone, co smazone
3. czarna herbata earl grey - uwielbiam

1. Data: 2005-01-26 18:43:32

Od: "biodarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota ***:
> bardzo niezdrowego czasami (podajcie max.3 dania) ? :-)
> moje niezdrowe żarełko:
>
> hamburger(a jeszcze lepiej beconburger) z colą
> woda z ogórków w occie :-)))

Sama woda jest raczej zdrowa ;-)
Co innego zalewa octowa - rarytas :-)
Kiedyś żona zepsuła mi święta, wylewając ją ze słoika do zlewu ;)
Taki smakołyk!

> jajecznica na boczku - w dużych ilościach

To musiałyby być bardzo duże ilości, żeby było szkodliwe.

Dorzucam zalewę octową z czerwonej papryki :-)
(chociaż nie wiem, czy to się liczy jako danie ;)

--
biodarek

1. Data: 2005-01-26 19:01:50

Temat: Po czym macie sr...,Re: Coś niezdrowego
Od: "ver de terre" <v...@e...fra.om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
> No to jak, jadacie coś bardzo
> niezdrowego czasami (podajcie max.3 dania) ? :-)
> moje niezdrowe żarełko:

W nawiązaniu do tego wytwornego pomysłu na wątek - pozdrawiam aktywnych
dyskutantów - ogłaszam swój podwątek i zapytowywuję:
po czym macie sr...
Ja po 1/2 kilograma kiszonej kapusty
ver de terre

1. Data: 2005-01-26 19:27:33

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do
> > >
> achhhh, jutro kupuje kaszanke i podgrzeje z cebulka, mnnniiaaam!
> Zdrowki
> Hania
> >
>------------------------
Szczęsliwaś, że masz miejsce, gdzie można dobrą kaszankę kupić ! Ja w moim
miasteczku nie mam szans, pomimo wielu prób zakupu w różnych miejscach, wszystko
co kupowałam, było mało zjadliwe ( nawet kotek nie chciał :-( )
Bosz ileż bym dała za porządną kaszanę !
Pozdr. Areta

1. Data: 2005-01-26 19:30:31

Temat: Re: Po czym macie sr...,Re: Coś niezdrowego
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W nawiązaniu do tego wytwornego pomysłu na wątek - pozdrawiam aktywnych
> dyskutantów - ogłaszam swój podwątek i zapytowywuję:
> [...]

Ver, aniele, sr... czasem jest bardzo wskazana jako małe czyszczenie tego i
owego, więc nie jest niezdrowa ;-). Wrzuć sobie to pytanie jako osobny
wątek, bo tu chodzi o coś innego :-) i może się zrobić bałagan.

D.

opowiadanie kulinarne
Re: Podniebienne imaginacje gastronoma Alberta
klafuti Pascala
pierogi
Re: Rosyjskie ciasto z jabłkami ( badz wisniami)