opowiadanie kulinarne

1. Data: 2005-01-26 17:06:41

Temat: opowiadanie kulinarne
Od: "Albert" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,

Skończyłem właśnie pierwsze opowiadanie do nietypowej książki kulinarnej
pt."Imaginacje podniebienne gastronoma Alberta".
Ponieważ nie mogę dołączyć załącznika z opowiadaniem, zapraszam do
przesyłania do mnie na priva maili i wszystkim zainteresowanym wyślę owo
opowiadanie. Nie ukrywam, że zależy mi na Waszej ocenie.

Książka to zbiór opowiadań, których bohaterem jest
gastronom Albert. Pod wpływem różnych zdarzeń w jego życiu tworzy on nowe
przepisy kulinarne ,a efekty jego twórczości poddawane są po osąd lokalnego
środowiska smakoszy. Chciałbym przedstawić Wam jedno z opowiadań
pt."Gastronom Albert i tajemnica króliczego żołądka". Zachęcam do lektury i
proszę o konstruktywną krytykę na forum bądź na priva. Na końcu każdego
opowiadania podany zostanie przepis na danie wg.gastronoma Alberta. W tym
wypadku jest to risotto z marynowanym królikiem w ziołowym sosie z białego
wina .
Wszystkie podane przepisy są mojego autorstwa i zostały wypróbowane na moich
gościach. Wszyscy żyją, przynajmniej do tej pory :)))

pozdrawiam i zapraszam gorąco do lektury

Albert