Coś po róże?

1. Data: 2001-05-22 19:45:30

Temat: Coś po róże?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Posadzilam na dzialce 3 gatunki roz. Jedna jest pnaca dwie wielokwiatowe. Na
działke moge jezdzic tylko w weekendy. Ostatnio, kiedy przyjechalam jedna z
nich byla troche podwiednieta. Miala chyba za sucho. Czy jest cos co moglabym
podsypac, polozyc itp, zeby przez tydzien, kiedy mnie nie ma, ziemia utrzymala
wilgoc? Myslalam o trocinach,i korze ale one podobno zakwaszaja ziemie.Czy
mozecie mi cos doradzic?
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2001-05-23 12:50:08

Temat: Re: Coś po róże?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
> wilgoc? Myslalam o trocinach,i korze ale one podobno zakwaszaja ziemie.Czy

A może przykryj ziemię skoszoną trawą?
Ja tak robię :-)
Pozdrawiam Krystyna.

3. Data: 2001-05-23 17:07:06