Coś skutecznego i Kados

1. Data: 2003-02-17 19:54:10

Temat: Coś skutecznego i Kados
Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Dawno, dawno temu używałam Ekinos'a i miałam wtedy piękne, błyszczące włosy :)
A w tej chwili... mieszkam w takim miasteczku, w którym niemożliwe jest
dostanie specyfików tej firmy :/ Zużyłam więc już tony różnych loreali,
pantinów, dawów, avonów, oriflejmów i innych podobnych cudownych ;) - i nic!
Czy znacie jakąś SKUTECZNĄ odżywkę do suchych, zniszczonych farbowaniem
włosów...??? Help!

Lara

Ps:Słyszał ktokolwiek z Was o czymś takim jak Kados? Czy to dobre kosmetyki?

1. Data: 2003-02-17 20:56:46

Temat: Re: Coś skutecznego i Kados
Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lara <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Ps:Słyszał ktokolwiek z Was o czymś takim jak Kados? Czy to dobre kosmetyki?

Ooops..! Nie Kados ale Kadus. Sorki :)

pozdrawiam
Lara

1. Data: 2003-02-17 21:09:29

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lara " <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

kosmetyki?

Widziałam kosmetyki z tej serii w salonach fryzjerskich, i chyba tylko tam
można je nabyć. Nic jednak nie wiem o skuteczności.

Pozdr
Majka

1. Data: 2003-02-17 23:09:47

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włosów...??? Help!
>
> Lara
>
> Ps:Słyszał ktokolwiek z Was o czymś takim jak Kados? Czy to dobre

http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja proponowalabym obciecie wlosow ale jezeli nie chcesz to domowe metody!!
Mi osobiscie pomogl Avon (serum) i regularne stosowanie odzywek (wlosy
farbuje regularnie co 2,5 tyg tak szybko rosna ;()
Jednak jesli tobie nie pomaga to jedyne co to sposoby domowe
Podrawiam
Mania

[market] Garsc informacji o nowych produktach THALGO
[ot i prywata] Do dziewczyn z 3m
Czy Sląsk się kiedyś spotka?
Strona grupy ?
Odzywka Dove