Coś urosło i boli

1. Data: 2005-02-06 19:25:20

Temat: Coś urosło i boli
Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od dość dawna coś boli mnie pod jedną pachą. Głównie wtedy, gdy smaruję
dezodorantem. Nie zwracałem na to uwagi, ale dziś wyczułem tam małą kulkę,
która boli po naciśnięciu. Na zewnątrz nie widzę nic szczególnego.
Czy mam się tego bać, czy mogę zbagatelizować?

Jacek

2. Data: 2005-02-06 21:37:49

Temat: Re: Coś urosło i boli
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> która boli po naciśnięciu. Na zewnątrz nie widzę nic szczególnego.
> Czy mam się tego bać, czy mogę zbagatelizować?

Masz sie bac.

K.

3. Data: 2005-02-06 22:04:51

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Jacek podszywający się pod maila b...@a...pl po ciężkich
przejściach naskrobał:

> Witam,

Czesc!

> [...]
> tam małą kulkę, która boli po naciśnięciu. Na zewnątrz nie widzę
> nic szczególnego. Czy mam się tego bać, czy mogę zbagatelizować?

nie boj sie [jeszcze] ale koniecznie idz do lekarza,
masz zapewne powiekszone wezly chlonne

> Jacek

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

4. Data: 2005-02-07 15:27:45

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> która boli po naciśnięciu. Na zewnątrz nie widzę nic szczególnego.
> Czy mam się tego bać, czy mogę zbagatelizować?

Domyslam sie, ze ten dezodorant to antyperspirant...
moze to byc reakcja gruczolow potowych na ich zatkanie.
Ale do lekarza na wszelki wypadek idz.
pozdr.
taugusty

5. Data: 2005-02-08 12:20:36

Od: "aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Domyslam sie, ze ten dezodorant to antyperspirant...
> moze to byc reakcja gruczolow potowych na ich zatkanie.
> [...]

mogą się tworzyć bąble od dezodorantu

6. Data: 2005-02-08 14:11:33

Od: "Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mogą się tworzyć bąble od dezodorantu

też mi się tak zdaje. Na parę dni zawiesiłem używanie dezodorantu. Zobaczę
czy pomoże.

Jacek

Troche OT - Wzor pisma, podziekowania za opieke medyczna
Nerwica
Jak ułatwić odksztuszanie? Proszę, poradźcie!
zimny prysznic może szkodzić??
Plucie krwią... powody??