Cos ze schabu

1. Data: 2002-05-22 16:33:16

Temat: Cos ze schabu
Od: "Brusik" <b...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie obzartuchy i fani patelni.
Zwracam sie do Was z prosba o przepis na cos szybkiego ze schabu. Schabowy i
medalion odpadaja, a na pieczony niestety nie mam czasu. Pozdrawiam Pawel
(Brusik)
______________ Pawel
ICQ#: 140477366 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more
about me: ____________________________________________________
______________

1. Data: 2002-05-22 21:24:23

Temat: Re: Cos ze schabu
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Brusik <b...@S...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:gLPG8.27940$z...@n...chello.at...
> [...]
> (Brusik)
______________ Pawel
> ICQ#: 140477366 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more

schab po choińsku:
pokroić w małe i cienkie paseczki, podsmażyć z solą, pieprzem i dowolnymi
przyprawami, może być z sosem sojowym, dorzucić ulubione warzywa typu
marchewka, papryka, cebula, kiełki sojowe, pędy bambusa, trochę kapusty
pekińskiej, grzyby chińskie uprzednio namoczone i pokrojone w paski itp itd,
wybrać sobie, zalać gotowym sosem chińskim ze słoja i pożreć z ryżem albo
makaronem sojowym czy ryżowym.

sos można też zrobić samemu albo wymieszać z wodą sos w proszku z torebki :)

Wkn

1. Data: 2002-05-22 21:59:52

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Brusik <b...@S...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:gLPG8.27940$z...@n...chello.at...
> Witajcie obzartuchy i fani patelni.

<ciach>
Wlasnie dzis zrobilam tak:

Plastry schaby stluc i marynowac w miksturze: Sos sojowy, czosnek (duzo),
sos Worcester ( jak nie masz, to kup przy okazji, bardzo sie przydaje do
mies), posiekana cebula, ziolowa przyprawa do grilla, gotowy zestaw, ja
preferuje firmy Ducros albo Kamis, oliwa z oliwek. Potem na patelnie same
plastry, obsmazyc z obu stron, potem sciszyc ogien i wylac cala marynate,
dusic kilka minut do miekkosci byle nie za dlugo bo sie podeszew zrobi.
Konsumowac z surowka z mlodej kapusty albo salata lodowa z wloskim sosem,
zakaszajac tostowanymi kromkami bialego pieczywa, ktore nalezy maczac w
sosie.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-23 07:23:29

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> medalion odpadaja, a na pieczony niestety nie mam czasu. Pozdrawiam Pawel

zerknij dwa dni temy na watek 'piersi z kurczaka" w moim poscie jest
pierwszy pieciosekundowy przepis na' schab po kasztelansku" - wymiennie z
piersia kurczaka ale pierwowzor- to kotlet ze schabu
Jola L-L

1. Data: 2002-05-26 13:55:12

Od: "Brusik" <b...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rady.

Danie właśnie skonsumowane i tylko wspomnienia...
Re: (P) Ciasto owocowe Magdaleny Bassett
pomidor+ogórek=....
od czytania zawartości tej listy..
Salatki i surowki (P)