Danie właśnie skonsumowane i tylko wspomnienia...

1. Data: 2002-05-22 15:57:02

Temat: Danie właśnie skonsumowane i tylko wspomnienia...
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

którymi leniwie ale z przyjemnością dzielę się z wami :-))

możecie to potraktować jako P majowy ad 2002 (bo nie pamiętam, żeby kiedyś
wcześnie tak wiele naszych jarzyn było)

Danie drugie plus deser,jako że na codzień nikt nie pozwala sobie na drzemkę
poobiednią, a chyba byłaby konieczna, gdyby dorzucić zupę.

Danie
polędwiczki wieprzowe w klasycznej panierce na smalcu smażone :-)
Ziemniaki już są polskie a ich smak ....aaachhh (niech się ze wstydu schowają
wszystkie ziemniaki świata!), na dogotowaniu odrobina masła
kalafior z wody polany masełkiem + bułka
sałat lodowa z sosem vinegrait
ogórki małosolne ile chcieć
duuużo koperku

Wszystko podane natychmiast, bo jeśli danie jest na ciepło to musi być gorące

a teraz pewnie jesteście ciekawi co na deser?
truskawki ze śmietaną i cukrem, herbata dla tych co lubią, też na przekór
pogodzie gorąca, moja ukochana i przy okazji wnoszę gorący apel - spróbujcie
herbaty firmy ahmad - breakfest - mam wrażenie, że to jedna z lepszych w tej
chwili na rynku.

a teraz mój organizm potrzebuje chwili spokoju, dlatego powolutku piszę do was
ten list o daniu drugim, które właśnie pochłonęliśmy...jeśli jesteście ciekawi
co to było zapraszam na góre listu

mam nadzieję, że wam też smakowało to czytanie
zaczyna się najmilsza pora roku na jedzonko i tak aż do jesieni...
a zimą zaczyna się najmilsza pora na zupełnie inne rzeczy
czy to nie jest piękne?

--
Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-05-22 16:10:33

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
- spróbujcie
> herbaty firmy ahmad - breakfest - mam wrażenie, że to jedna z lepszych w
tej
> chwili na rynku.

ja bardzo lubię herbaty Dilmah: afternoon tea w białym pudełku z rysunkami i
napisami i Earl Grey tejże w szarym pudle, kosztują trochę ponad 30 zł z
puszką, ale moim zdaniem są niezłe :)

Wkenek

1. Data: 2002-05-22 16:30:58

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

dawnakuchnia wrote:

> [...]
> zaczyna się najmilsza pora roku na jedzonko i tak aż do jesieni...
> a zimą zaczyna się najmilsza pora na zupełnie inne rzeczy

No to po mnie. Do wyjazdu do Polski jeszcze 3 miesiace, a juz sie slinie
z mysla o tych pysznosciach. Mniam mniam

MB

1. Data: 2002-05-22 16:42:32

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> No to po mnie. Do wyjazdu do Polski jeszcze 3 miesiace, a juz sie slinie
> z mysla o tych pysznosciach. Mniam mniam
>
> MB

och, wtedy będzie można jeszcze dorzucić parę warzywnych i owocowych drobiazgów
właściwie to chyba tylko żurawin i borówek będzie brakowało, ale to przecież
zimowe przysmaki

1. Data: 2002-05-22 17:39:58

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dawnakuchnia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
gorące

> a teraz pewnie jesteście ciekawi co na deser?
> truskawki ze śmietaną i cukrem, herbata dla tych co lubią,

Ooooo! No wreszcie coś przyzwoitego! ;-))))))))) Proste i znakomite!
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-05-22 22:19:09

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przy okazji wnoszę gorący apel - spróbujcie
> herbaty firmy ahmad - breakfest - mam wrażenie, że to jedna z lepszych w

Jeszcze lepsza jest Ahmad - English Tea. Bez niej juz nie mozemy zyc, jak
zabraknie to chodzimy podminowani i warczymy, bo jak tu przezyc dzien bez
herbaty!
Tez nie pijam tzw. napojow chlodzacych, to znaczy najlepszym napojem
chlodzacym jest goraca herbata ;o)

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-23 06:43:49

Temat: Re: Danie właśnie skonsumowane i teraz herbata
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> [...]
> herbaty!
> Tez nie pijam tzw. napojow chlodzacych, to znaczy najlepszym napojem

Oczywiście!!! miałam na myśli english!!!

pudełko zielone z żółtym paskiem!
tak, nam też teraz nie smakuje żadna inna herbata
ma znakomicie wyważone proporcje
i mimo, że w domu są inne zacne herbaty na czele z tymi sławnymi
wszyscy piją tylko tę i goście przychodząc do nas - zwłaszcza "herbaciarze" tej
właśnie się dopominają

Herbaciarze wszystkich krajów i stanów łączcie się

ewa - po porannej kawie z mlekiem

1. Data: 2002-05-23 11:30:38

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście!!! miałam na myśli english!!!

A ja sie spytam... Tylko nie krzyczcie, plissss. Ona oczywiscie sypana? Nie
w torebkach? A moze jest wydanie w torebkach?

Magda (Wroclaw)

1. Data: 2002-05-23 12:03:49

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slonko <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acijtu$rel$...@n...tpi.pl...

> A ja sie spytam... Tylko nie krzyczcie, plissss. Ona oczywiscie sypana?
Nie
> w torebkach? A moze jest wydanie w torebkach?
>
> Magda (Wroclaw)

Oczywiscie, ze jest w torebkach - dla leniuszkow jak ja. Opakowanie 100
torebek kosztuje w hipermarkecie 14-15 zl, w sklepikach 17-18zl. Czyli cena
wiecej niz przystepna, w porownaniu do smieci zwanych herbata firmy Lipton.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-05-23 12:32:46

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cena
> wiecej niz przystepna, w porownaniu do smieci zwanych herbata firmy

No to pedze dzis do sklepu :)

Magda (Wroclaw)

Re: (P) Ciasto owocowe Magdaleny Bassett
pomidor+ogórek=....
od czytania zawartości tej listy..
Salatki i surowki (P)
slup (OT)