Cosmopolitan - Virtual look

1. Data: 2002-10-03 07:58:04

Temat: Cosmopolitan - Virtual look
Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Odzywam się po raz pierwszy, ale już od dłuższego czasu jestem
czytelniczką tej grupy. W tych tematach jestem zielona i postaram się wyssać
z Was jak najwięcej ;-)

Czy ktoś z grupowiczów korzystał z programu Virtual look? Warto się nim
interesowć? A może polecacie jakieś inne programy do wirtualnego dobierania
fryzur czy makijaży?

Pozdrawiam, Ewelina

1. Data: 2002-10-03 10:06:54

Temat: Re: Cosmopolitan - Virtual look
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy ktoś z grupowiczów korzystał z programu Virtual look? Warto się nim
> interesowć? A może polecacie jakieś inne programy do wirtualnego

Podobno visual look nie mozna juz dostac (tak mi powiedziano w media markt)
za to maja program wirtualne studio wizazu. Kosztowalo chyba 29 zl wlasnie w
media markt i jest patronowane przez dziewczyne. Ale nie powiem ci efektow
bo nie mam jeszcze zadnego zdjecia ktoremoznaby wprowadzic wiec sie tym nie
bawilam.
Jesli jestes z krakowa moge ci pozyczyc ten programik.
Kropelka

1. Data: 2002-10-03 10:38:20

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno visual look nie mozna juz dostac (tak mi powiedziano w media
markt)
Jest u mnie w Empiku ( Elblag ) jako dodatek do ktoregoś z trzech numerow
PCWorda (jeśli nie mylę gazet, bo przeglądałam ich tonę). Sa to 3 archiwalne
numery sprzedawane razem za ~30 zl, podejrzewam, ze można je znaleźć w
każdym Empiku..

> Jesli jestes z krakowa moge ci pozyczyc ten programik.

Dzieki za propozycję, chętnie bym skorzystała, ale to jednak trochę
daleko;-) Chyba, że masz możliwoaść wrzucenia tego na ftp'a.

Pozdrawiam, Ewelina

1. Data: 2002-10-03 13:11:04

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dzieki za propozycję, chętnie bym skorzystała, ale to jednak trochę
> daleko;-) Chyba, że masz możliwoaść wrzucenia tego na ftp'a.
Ok
Nie ma sprawy
Juz sie kopiuje
Bedzie na stronie pod adresem www.kropelka.niewinne.serwery.pl/wizaz

Jakbys miala cosmopolitana jakos to tez bym nie pogardzila:-)))
Kropelka

1. Data: 2002-10-03 13:27:11

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma sprawy
> Juz sie kopiuje
> Bedzie na stronie pod adresem www.kropelka.niewinne.serwery.pl/wizaz

Właśnie ściągam, może dzisiaj wyprubuję - o efektach oczywiście poinformuję
;-) Wielkie dzięki.

> Jakbys miala cosmopolitana jakos to tez bym nie pogardzila:-)))
Jeśli się skuszę to się podzielę ;-)

Pozdrawiam, Ewelina

1. Data: 2002-10-03 13:30:33

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie ściągam, może dzisiaj wyprubuję - o efektach oczywiście
poinformuję
> ;-) Wielkie dzięki.
Tylko uwazaj bo odemnie dosc wolno sie wysyla (sdi) wiec nie wiem ile zajmie
zeby tak naprawde cale sie tam znalazlo. Narazie jest 6 % setup.exe
Wiec radzilabym poczekac az bedzie on pelny
A zajmie on 122 MB
Bo potem moze ci sie cos nie otwierac albo nie instalowac.

1. Data: 2002-10-03 14:24:07

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiec radzilabym poczekac az bedzie on pelny
> A zajmie on 122 MB
> Bo potem moze ci sie cos nie otwierac albo nie instalowac.

No właśnie, coś mały mi się wydawał. Dzięki za ostrzeżenie. Zaczę ściągać
jak będzie cały - na razie jest tylko 14MB ;-( .
Jak skończę dam znać, żebyś mogła zwolnić miejsce.

Ewelina

1. Data: 2002-10-03 19:16:22

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec radzilabym poczekac az bedzie on pelny
> A zajmie on 122 MB

Co się stało? Plik setup.exe ma teraz tylko 118 Kb.
Pozdrawiam, Ewelina

1. Data: 2002-10-03 21:07:34

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co się stało? Plik setup.exe ma teraz tylko 118 Kb.
Wywalilo mnie
Postaram sie to w nocy przeslac jeszcze raz
Bedzie mial 122 Mb
Tylko cholernie wolne mam to lacze a mnie tak wywalilo ze nie chce od nowa
wyslac tego.
Jak cos to wezme jutro do pracy bo tam mam super speed:-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-04 11:25:08

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś z grupowiczów korzystał z programu Virtual look? Warto się nim
> interesowć? A może polecacie jakieś inne programy do wirtualnego

Ja mam na swoim dysku programik Cosmopolitan Virtual Look. Zainstalowałam go
z płytki (notabene kopiowanej od znajomego). Instalacja pełna wymaga ok. 640
MB miejsca, wówczas jest pewność, że nie będzie żądał płytki. Próbowałam
trochę się tym programikeim pobawić. Bardzo ważne jest zdjęcie, na którym
ćwiczymy. Twarz musi być zwrócona prosto do obiektywu. Jeśli Ewelino jesteś
nadal zainteresowana to porozmawiam z kimś żeby wrzucić to gdzieś na stronkę
lub ftp, żebyś mogła sobie ściągnąć. Do godziny 15 jestem obecna na GG:
2066416. Później może się pojawię, ale nie obiecuję. Jeśli zostawisz mi
wiadomość na GG, to gdy CVL będzie dostępny gdzieś to podam na grupę namiary
:-))

Pozdrawiam, Vicky S.

Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl; v...@w...pl