Re: Covid

Subject: Re: Covid
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Tue, 9 Feb 2021 16:38:56 +0100

W dniu 08.02.2021 o 23:28, XL pisze:

> Przede wszystkim gdyby nie medialny szum, to nikt by nie wiedział, że jest
> jakaś pandemia.

Oczywista nieprawda! We Włoszech realizowali ten scenariusz dokładnie
rok temu - uważali, że to zwykła grypa (o tym mówili im nawet lekarze
rodzinni, o czym wiem z bezpośredniej relacji znajomych mi Włochów), nie
przygotowywali szpitali na nic wielkiego, nie wprowadzali _żadnych_
ograniczeń, łazili na mecze itd. A nawet po zamknięciu szkół uczniowie
traktowali ten okres jako świetną okazję do wyjazdów na wakacje, tak tak.

Po zdaje się niespełna miesiącu płakali, że nie wiedzą, kogo w pierwszej
kolejności podłączać pod respirator, szpitale pękały w szwach, a liczba
pogrzebów i widok trumien czekających na pochówek ich dobiły.

Ewa