Cóż to może być?

1. Data: 2004-03-27 17:38:55

Temat: Cóż to może być?
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od pewnego czasu zauważyłam, że jak mnie coś zdenerwuje, to zaczyna mi serce
tak walić, jak oszalałe, ręce drżą i robi mi się ciepło, czasem pojawiają mi
się wypieki na twarzy. Nigdy mi się coś takiego nie zdarzało, podczas
zdenerwowania. Przechodziłam to łagodniej. Do tego po jakimś czasie,
powiedzmy zdenerwowałam się wieczorem, uspozdenerwowanie przeszło, a na
drugi dzień, kiedy wstanę (ale nie zaraz po wstaniu) nie wykonując żadnego
wysiłku, dusi mnie w klatce piersiowej, bliżej szyi i mam tętno wyższe od
ciśnienia.
Ale tętno z objawem ucisku w okolicach szyi pojawia mi się nie tylko po
zdenerwowaniu. Dla przykładu podam wyniki z mierzenia ciśnienia 120/80 tętno
125, 110/70 tętno 118, 110/80 tętno 100. Nigdy wyższego ciśnienia nie
miałam, ale tętno wyższe w stosunku do ciśnienia.
Zaznaczam, że nie biorę żadnych leków.
Biorę pod uwagę, że elektorniczny aparat do mierzenia ciśnienia, może nieco
fałszować dane, ale chyba nie aż tak bardzo.

Marta

"Jeśli chcesz dobrze zrozumieć drugiego człowieka,
to wejdź w jego skórę i pobądź w niej przez kilka dni."

(GG: 3571564)

2. Data: 2004-03-27 17:59:47

Temat: Re: Cóż to może być?
Od: Mroczek <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Biorę pod uwagę, że elektorniczny aparat do mierzenia ciśnienia, może nieco
> fałszować dane, ale chyba nie aż tak bardzo.

Witaj w klubie :-( Stawiam na skutki przewlekłego stresu. Napisz coś więcej
o Sobie alnbo raczej o trybie życia który prowadzisz...

Pozdrawiam
Mroczek

3. Data: 2004-03-27 18:06:40

Od: "Muminos" <muminos _Ledwozipek wulgarek_nienawidze s...@w...pl_70 spamu dziennie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mroczek" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
więcej
> o Sobie alnbo raczej o trybie życia który prowadzisz...

witam
ja tez stawiam na stres , mialem dokladnie prawie:) to samo ,
od czasu jak pracuje sobie w domu czuje sie wysmienicie (nie mowie o zastoju
miesni), zero cisnien, stresu tez juz prawie nie mam.
I nie mam juz zadnych w/w objawow. Precz ze stresem.

4. Data: 2004-03-28 10:18:24

Od: "Sick" <m...@a...teno.lp> szukaj wiadomości tego autora

Stawiałabym na tarczycę

5. Data: 2004-03-28 10:33:33

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję Wam za zainteresowanie się tematem i odpowiedzi. Postaram się jak
najszybciej wybrać do lekarza, by wykonać badania, a także to badanie, które
zaproponował Luhan. Jeszcze raz dziękuję.

6. Data: 2004-03-28 10:47:36

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli było by to związane z tarczycą, to będzie to świadczyć raczej o
nadczynności ? Można mniej więcej tą nadczynność określić wzrokowo patrząc
na człowieka, czy zawsze jest ona widoczna ?
Pytam tak, ponieważ rozmawiałam ze znajomym lekarzem anestezjologiem w
sprawie moich napadowych podwyższeń tętna, i ten patrząc na mnie
stwierdził, że raczej nadczynności nie mam....(nie robiłam jeszcze badań)

8. Data: 2004-03-28 11:02:10

Od: Mroczek <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuję Wam za zainteresowanie się tematem i odpowiedzi. Postaram się jak
> najszybciej wybrać do lekarza, by wykonać badania, a także to badanie, które
> zaproponował Luhan. Jeszcze raz dziękuję.

Marta, zrób sobie też EKG w przychodni na wszelki wielki, jak pójdziesz i
powiesz, że dusi Cię w klatce piersiowej to zrobią Ci od ręki.

Powodzenia

7. Data: 2004-03-28 11:02:10

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze. Zrobię tak jak mówisz. Dzięki serdeczne za rady ;)

> Marta, zrób sobie też EKG w przychodni na wszelki wielki, jak pójdziesz i
> powiesz, że dusi Cię w klatce piersiowej to zrobią Ci od ręki.
>
> Powodzenia

transfuzja a immunologia
Trombocyty
noga