Cuchnacy oddech

1. Data: 2003-07-07 10:24:19

Temat: Cuchnacy oddech
Od: "Arek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku miesiecy jestem na DO.
Ja tego sam nie odczuwam ale od pewnego czasu zona twierdzi że mam strasznie
cuchnący oddech.
Od czego to moze być, jak sie tego pozbyć, czy wszyscy na DO maja z tym
problem czy Tylko ja?

2. Data: 2003-07-07 11:05:13

Temat: Odp: Cuchnacy oddech
Od: "brow(J)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek <a...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bebhok$7sj$...@n...onet.pl...
> [...]
strasznie
> cuchnący oddech.
> Od czego to moze być, jak sie tego pozbyć, czy wszyscy na DO maja z tym

Jak znam zycie to tylko Ty. Widocznie nieprawidłowo od kilku miesiecy
stosujesz DO. Przecież jesteś po okresie przebudowy i nie powinieneś juz
mieć takich problemów.

Czarnyjanek, Krysia... start.

A na poważnie. Gdy stsowałem DO (oraz u osób, które stosowały razem ze mną)
to ten problem występował.

W sumie nie dziwne. Mój pies je prawie coś w stylu DO. Jest zdrowy i śmigły
(ma dopiero 5 lat) ale z pyska nie zalatuje mu najsympatyczniej (sorry za
porównanie).

Ja załatwialem sprawę ciągłym przeżuwaniem gum.

Teraz (juz nie na DO) nie mam tego problemu.

brow(J)arek pozdrawia

3. Data: 2003-07-07 11:12:47

Temat: Re: Cuchnacy oddech
Od: "Arek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał
> Jak znam zycie to tylko Ty. Widocznie nieprawidłowo od kilku miesiecy
> stosujesz DO. Przecież jesteś po okresie przebudowy i nie powinieneś juz
> mieć takich problemów.

No widzisz, widocznie DO nie kazdy moze stosowac bezkarnie.
Mnie chyba to nie jest dane.
Bede musial pomyslec nad jakims zdrowszym sposobem żywienia.
A tak liczylem na DO, jest bardzo wygodne i czuje sie tez zupelnie dobrze.
Nie moge jednak tak smierdziec w otoczeniu. Nie jestem w stanie stwierdzic
co to za zapach ale znajac zycie podejzewam ze jest to siarkowodor, przeciez
zoltek jadam 5-6 dziennie, a jaja potrafia tak wlasnie smierdziec.

4. Data: 2003-07-07 12:38:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Jak znam zycie to tylko Ty. Widocznie nieprawidłowo od kilku miesiecy
> stosujesz DO. Przecież jesteś po okresie przebudowy i nie powinieneś juz

hehehe dobre nic dodać nic ujacnapisałeś wszystko co można było napisać w
temacie:)
czyżbyś został dyplomowanym doradca żywienia optymalnego?

5. Data: 2003-07-07 14:19:06

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bebpbg$s5h$1@news.onet.pl...
> hehehe dobre nic dodać nic ujacnapisałeś wszystko co można było
napisać w
> temacie:)
> czyżbyś został dyplomowanym doradca żywienia optymalnego?

A gdzie sie składa podanie ? Chociaż... na razie tylko jedną książkę
przeczytałem i wykłady w "DZ". To mało...

Co więcej ja też DO stosowałem nieprawidłowo.

Po przemyśleniu... nie podejmuję się. Pozostanę w kręgu
skrytosympatyków ;-)

--
brow(J)arek pozdrawia

6. Data: 2003-07-07 17:15:24

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bebk66$qvc$1@nemesis.news.tpi.pl,
brow(J)arek <b...@w...pl> typed:

> A na poważnie. Gdy stsowałem DO (oraz u osób, które stosowały razem
> ze mną) to ten problem występował.

O, czyli jednak wbrew sugestiom Krystyny*Opty* nie bylam jedyna. Czy ktos
moglby mi wyjasnic co moze byc przyczyna takiego stanu?

Pozdrawiam,
Karola

7. Data: 2003-07-07 17:29:18

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
03.jasien.net...
> In news:bebk66$qvc$1@nemesis.news.tpi.pl,
> brow(J)arek <b...@w...pl> typed:

> O, czyli jednak wbrew sugestiom Krystyny*Opty* nie bylam jedyna. Czy ktos
> moglby mi wyjasnic co moze byc przyczyna takiego stanu?

Zmiana diety powoduje zmianę produkcji ilości odpowiednich enzymów
trawiących odmienny od poprzedniego pokarm. Do tego potrzebny jest
PEWIEN OKRES CZASU aby organizm odpowiednio zareagował i zaczął produkować
enzymy odpowiednie do nowej diety i w odpowiedniej ilości.
Po tym okresie przystosowawczym taki objaw znika.
Podobnie jest u stosujących okresowe głodówki.

8. Data: 2003-07-08 06:40:36

Od: "brow(J)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> w wiadomości do g
rup dyskusyjnych napisał:becalg$bmj$...@n...onet.pl...
> [...]
> Po tym okresie przystosowawczym taki objaw znika.
> Podobnie jest u stosujących okresowe głodówki.

Jak długi okres Krysiu ? Jak długi ?

Rozumiem, że u osób stosujących głodówkę tak długi dopóki nie zaczną jeść, a
u optymalnych ?

brow(J)arek pozdrawia

9. Data: 2003-07-08 08:29:51

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:becalg$bmj$1@news.onet.pl,
Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> typed:

> [...]
> produkować enzymy odpowiednie do nowej diety i w odpowiedniej ilości.
> Po tym okresie przystosowawczym taki objaw znika.

Napisalas zupelnie nie na temat. Jaki "pokarm odmienny od poprzedniego"?
Gdyby ktos zrobil odwrot z dlugotrwalego weganizmu prosto w DO, to moze
Twoja teoria mialaby jakis sens, ale osoba, ktora wczesniej zywila sie
tradycyjnie (czyli z iloscia miesa od umiarkowanej do duzej) nie musi
wytwarzac nowych enzymow, poniewaz juz je posiada. Poza tym - nawet jesli
nie jem miesa w moim organizmie tak czy siak wystepuja enzymy zdolne do
trawienia miesa - peptydazy, ktore radza sobie zarowno z bialkiem z
soczewicy, jak i ze schabowego.

Ponawiam pytanie - czy ktos wie, co powoduje cuchnacy oddech przy zmianie
diety?

Pozdrawiam,
Karola

10. Data: 2003-07-08 08:44:12

Od: "brow(J)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina Matuszewska <g...@i...pl.antyspam> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A20921F5A319@jplwa
nt003.jasien.net...
> Ponawiam pytanie - czy ktos wie, co powoduje cuchnacy oddech przy zmianie
> diety?

Dodam "przy zmianie diety na DO"

brow(J)arek pozdrawia

A po co potrzebny magnez organizmowi ???
MM
MM- fasola MUNG
No to poszło pierwsze 10 kg
EXTRA-FIT?