Cuda na DO

41. Data: 2002-04-02 18:05:26

Temat: Re: Cuda na DO
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kupski" <m...@N...priv.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a8cr9k$41k$1@news.tpi.pl...
> Witam !
> Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Miód ? :)
Czy miód to kawałek pszczoły?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

42. Data: 2002-04-02 18:20:13

Od: "Michal Kupski" <m...@N...priv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

> Czy miód to kawałek pszczoły?

To był oczywiście żart.
Ale pytanie teraz jest w rodzaju "Czy mleko to kawałek krowy ?".
Miód nie występuje w naturze samoistnie - jest produktem pszczół.
Co do węglowodanów - Leszek S. wspominał o oczach :)

Michał Kupski -- Tarnowskie Góry

43. Data: 2002-04-02 20:07:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Piramida mam być zrozumiała dla przeciętnego Amerykanina, więc może wyhamuj
> z argumentacją.

a sakd wiesz, czy przecietny amerykanin jej nie rozumie??
jak do tej pory raczej spotykam sie z tym, ze rozumie.

To musi być podane w sposób najprostszy z możliwych...

i jest.

> Najprostszy makaron nie zawiera jajek. I dokładnie tak powinno to być
> zrozumiałe - węglowodany i prawie nic więcej. Czy znasz chociaż jeden
> produkt zwierzęcy zawierający węglowodany w istotnej ilości?

zalezy do uznasz za znaczne ilosci. na pewno nic nie
pokona ziemniaka :-))) jak zreszta wiesz amerykanie
jak na razie martwia sie tluszczami, co zreszta jest zrozumiale
patrzac na ilosci stekow jakie zjadaja :-) weglowodany-
to glownie nagonka na zlozone, jako zrodlo energii,
tluszcze do 30% i jarzynki z owocami, plus malo soli.
iwon(k)a

44. Data: 2002-04-03 07:05:57

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:a8cr3o$m4o$1@news.onet.pl...

> a sakd wiesz, czy przecietny amerykanin jej nie rozumie??
> jak do tej pory raczej spotykam sie z tym, ze rozumie.
Biorąc pod uwagę odsetek otyłych Amerykańców, a własciwie to, że przeciętny
Amerykanin jest otyły, to nie jest chyba argument ZA piramidką ;-)

pozdr
Grzegorz

45. Data: 2002-04-03 07:37:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kupski" <m...@N...priv.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a8csnm$gfa$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Miód nie występuje w naturze samoistnie - jest produktem pszczół.
> Co do węglowodanów - Leszek S. wspominał o oczach :)

Jadasz oczy?
;-)

46. Data: 2002-04-03 07:40:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to glownie nagonka na zlozone, jako zrodlo energii,
> tluszcze do 30% i jarzynki z owocami, plus malo soli.

Iwonko, a wiesz jak wyglądają amerykanie? Ale nie Ci z filmów z Hollywood,
ale tacy przeciętni?
Wiesz jak dobrze wyszli na propagowanej piramidzie żywieniowej?
;-)
Jaki mają odsetek ludzi otyłych?

47. Data: 2002-04-03 12:25:28

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iwonko, a wiesz jak wyglądają amerykanie? Ale nie Ci z filmów z Hollywood,
> ale tacy przeciętni?
> Wiesz jak dobrze wyszli na propagowanej piramidzie żywieniowej?
> ;-)

To ze ta piramida jest propagowana nie znaczy ze Amerykanie jej
przestrzegają.

> Jaki mają odsetek ludzi otyłych?

A co oni jędza: fast-foody, jajka w proszku, ciasta z puszki, pija
hektolitry coli, ostatnio moja koleżanka miała gości z USA- nagotowała się
jak głupia a oni mówią ze oni wola zjeść w "Mc Donaldzie" hm podobno
glutaminian sodu uzaleznia. Żywność przetworzona jest po prostu bardzo tania
za 1 $ możesz zjeść sobie pseudo obiad i to je przeciętny Amerykanin
(słyszałaś o żywność restrukturyzowanej?), prawdziwe, zdrowe jedzenie jest
stosunkowo drogie dlatego wiekszosc Amerykanow je takie paskodstwa

Agnieszka

48. Data: 2002-04-03 13:13:26

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (słyszałaś o żywność restrukturyzowanej?), prawdziwe, zdrowe jedzenie jest
> stosunkowo drogie dlatego wiekszosc Amerykanow je takie paskodstwa

No to jednak mam racje, że jak się coś tam chce propagować to trzeba to
przekazać jasno, bo mają kłopoty ze zrozumieniem... Czyli rozważanie ile
jajka ma makaron należy zaniedbać, bo to tylko zamącić może ;-)

49. Data: 2002-04-03 14:25:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Biorąc pod uwagę odsetek otyłych Amerykańców, a własciwie to, że przeciętny
> Amerykanin jest otyły, to nie jest chyba argument ZA piramidką ;-)

wobec tego ja obracam sie tylko wokol nierzecietnych ludziach!!!!!
szczupli, uprawiajacy sporty, z bialym usmiechem...

iwon(k)a

50. Data: 2002-04-03 14:33:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wobec tego ja obracam sie tylko wokol nierzecietnych ludziach!!!!!
> szczupli, uprawiajacy sporty, z bialym usmiechem...

Zaczęłam więcej rozumieć... Iwonka siedzi w tej chwili w USA...W Englewood,
albo okolice w każdym razie stan Colorado.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

"wypychacze"