Cudne strony

1. Data: 2002-01-16 12:01:40

Temat: Cudne strony
Od: "Monika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie dziewczyny
Strona www.haftmania.com jest naprawde super!
Zwłaszcza polecam Wam obrazki z rzekami są cudne.

1. Data: 2002-01-16 14:15:11

Temat: Re: Cudne strony
Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisal(a):
: Drogie dziewczyny
: Strona www.haftmania.com jest naprawde super!
: Zwłaszcza polecam Wam obrazki z rzekami są cudne.

Jedna uwaga:
jak nie macie windowsa na pokładzie, to lepiej tam nie zagladać - jest to
imho jedna z gorzej (nie mówię tu o zawartości, a technikaliach) zrobionych
stron...

Zniesmaczona Lakshmi
--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... Hey Patty Garrett that's what I used to call you

1. Data: 2002-01-16 18:40:26

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak nie macie windowsa na pokładzie, to lepiej tam nie zagladać - jest to
> imho jedna z gorzej (nie mówię tu o zawartości, a technikaliach)

To Ci opowiem, na stronie sa zdjecia prac z internetu (nie hafty - obrazy,
zdjecia przyrody itp), zajrzyj na strone http://www.birchwoodartgallery.com,
stad wlasnie jest b. duzo, m.in. obrazki nostalgiczne z Paryza - te co byly
na stronie rosyjskiej, rowniez dzika przyroda, wilki i duzo innych.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-16 21:22:26

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisal(a):
:
[...]

Dzięki!
Próbowałam kombinować i ze źródełka strony wydłubawszy link
"Zwierzeta/page_01.htm" dostałam tylko nie ściągający się odsyłacz do dysku
C pana webmajstra. Po prostu żenada...

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... You want to shut out the night, you want to shut down the sun

1. Data: 2002-01-19 19:15:52

Od: "Jadwiga Klebba" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała poprawka adresu
nie haftmania tylko www.haftomania.com

Użytkownik Monika <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a23q60$elr$...@n...tpi.pl...
> Drogie dziewczyny
> Strona www.haftmania.com jest naprawde super!
> Zwłaszcza polecam Wam obrazki z rzekami są cudne.

czysta kanwa kratka >40
Fantastyczna strona
Wzory szydełko
PILNIE potrzebny tamborek i lupa.