Wzory szydełko

1. Data: 2002-01-16 10:29:50

Temat: Wzory szydełko
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wiadomośc specjalnie dla amatorów szydełkowych serwet i serwetek.
Jesli macie ochotę, mogę stac się raz na jakiś czas dobrą ciocią i wysyłac
na priwy różne śliczne wzory.
To jak, są chetni?

Wkn

1. Data: 2002-01-16 10:40:31

Temat: Re: Wzory szydełko
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja , ja chetna !!!!!
od swiat bozego narodzenia zafascynowana jestem szydelkiem -
"wyprodukowalam" juz poltorej serwety ! bardzo bym cie prosila o niezbyt
skomplikowane wzory serwet i serwetek. moje umiejetnosci , na razie nikle
dosc szybko ida na wyzszy poziom - gdyby nie ta SESJA !!!!
intersuja tez mnie ladne wykonczenia obrusow krzyzykowych na aidzie - tak,
by mozna ladnie obrobic naokolo szydelkiem

pozdrawiam

maja w.

1. Data: 2002-01-16 11:18:56

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również jestem zainteresowana.
Jestem początkująca więc szukam czegoś prostego

1. Data: 2002-01-16 15:28:05

Od: "Agnieszka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez poprosze, uwielbiam szydelko bo szybko widac efekty...
Agnieszka

1. Data: 2002-01-16 16:33:18

Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez poprosze. Bardzo, bardzo prosze :)
Trafilam tu niedawno i jestem zachwycona zwlaszcza strona Elzbiety :)
Niestety doswiadczenia nie mam zadnego, ale za to jestem strasznie
cierpliwa. Moje dokonania to zrobiony na drutach szalik i czapka. Pierwsze
dzielo i to w zaledwie 2 tygodnie. Pewnie dla Was to żadna rewelacja, a ja
jestem z siebie strasznie dumna. Aha i żeby nie było szalik ma 1,5 metra :)
A jesli chodzi o szydelko to potrafie na razie zrobić łańcuszek, ale na
pewno szybko się naucze. W końcu każdy kiedyś zaczyna :)
Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2002-01-16 16:49:58

Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a2469j$i8r$1@news.tpi.pl>, Agnieszka wrote:
> Ja tez poprosze, uwielbiam szydelko bo szybko widac efekty...
> Agnieszka

I ja też ... i ja też :-)))

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2002-01-16 19:01:57

Od: "ewek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli można to ja też jestem chętna z góry dziękuję

zafascynowana robótkami ręcznymi ewka

1. Data: 2002-01-16 19:02:11

Od: "Ana" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> To wiadomośc specjalnie dla amatorów szydełkowych serwet i serwetek.
> Jesli macie ochotę, mogę stac się raz na jakiś czas dobrą ciocią i wysyłac
> [...]

Dobra Ciociu, ja też bym chciała.
Najchętniej jak byś miała:
- cóś, jakiś motyw na śliczną serwetę prostokątną (mogłaby być np. z
kwadratów hehe)
- a może jakiś kołnierzyk staromodny?
Nachodzi mnie od czytania i oglądania Waszych wyrobów, taka chętka powrotu
do dłubania ...
Będę wdzięczna dozgonnie.
AniaK

1. Data: 2002-01-17 06:44:59

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez ja tez... właśnie na serwetę prostokątną na ławę choruję
dzięki wielkie z góry

Magda

1. Data: 2002-01-17 08:29:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Chwilowo jestem w stanie agonalnym, chyba się czymś wczoraj zatrułam, oj :-(
>Własnie drepcze z powrotem do łózka.
>To zrobimy tak: ja sobie skrzętnie pozapisuję wszystkie Wasze adresy jako
>szydełkowo - wysyłkowe i jak tylko ożyję zrobię fotkę pierwszej łatwiuśkiej
>serwety prostokątnej (a mam ich kilka i całkiem ślicznych) i poślę Wam,
>dobrze? Na pewno dobrze.
>
>To pa, odmeldowuję się umierać w spokoju (ciekawe kto mi psa wyprowadzi...)
>
>szydełkowa bida Wkn

o biedna Ty biedna, trzymaj sicieplo, nic nie rob, nawet jak sie
lepiej poczujesz, kuruj sie dlugo i cierpliwie...banany maja w
sobie potas, co dobrze robi na tzw sr...jesli Ci to
dolega...takoz kisiel z jagod oraz kazdy kisiel, bo maka
kartoflana bardzo pomaga.

nie wiem czy trafilam czy masz tylko tzw bolesci.

Krysia, zamrtwiona nieco
K.T. - starannie opakowana

PILNIE potrzebny tamborek i lupa.
Oprawianie obrazkow krzyzykowych