Okragla serweta...

1. Data: 2002-01-15 15:20:52

Temat: Okragla serweta...
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś ma jakiś pomysł ? Nie tyle o śreodek, co chodzi mi o wykończenie okrągłego
obrusa (tak ze 130 150 cm średnicy).
Mereżka, szydełko ????Coby to równo wyszło..... Nie bardzo chce mi sie Richelieu
robić....

pozdr.nann

1. Data: 2002-01-15 15:53:34

Temat: Re: Okragla serweta...
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
okrągłego obrusa (tak ze 130 150 cm średnicy).
> Mereżka, szydełko ????Coby to równo wyszło..... Nie bardzo chce mi sie

Zdradz, jak robisz merezke na okraglo :))
W Annach na pewno widzialas b. ladne koronki szydelkowe na okraglych
obrusach, tak chyba najprosciej, chociaz z cala pewnoscia najszybciej
przyszyc gotowa koronke z pasmanterii.
Ladnie wyglada na okraglym koronka frywolitkowa.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-15 16:19:14

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta (t...@w...pl) napisał(a):

> Zdradz, jak robisz merezke na okraglo :))

Myślę o tym już od dłuższego czasu ;o)))) I nie mogę wymyśleć....

> W Annach na pewno widzialas b. ladne koronki szydelkowe na okraglych
> obrusach, tak chyba najprosciej,

muszę przerzucić stertę Ann...

> chociaz z cala pewnoscia najszybciej
> przyszyc gotowa koronke z pasmanterii.

przecież Wiesz, że nie o to chodzi ;o)))

> Ladnie wyglada na okraglym koronka frywolitkowa.

co to to nie czółenka dztuk trzy czekają na lepsze czasy, na razie zuuupełnie mi te
frywolitki nie wychodza...

pozdr.nann

1. Data: 2002-01-15 19:10:50

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę o tym już od dłuższego czasu ;o)))) I nie mogę wymyśleć....

Mi tez brakuje wyobrazni:))

> muszę przerzucić stertę Ann...
E tam, w co drugiej pewnie cos jest

> przecież Wiesz, że nie o to chodzi ;o)))

Wię, wię :))
zuuupełnie mi te frywolitki nie wychodza...

Probowalas ? Myslalam, ze wszystko umiesz, ja nie probowalam, ale zaczynam
sie ich bac :))

Mozna jeszcze wyciac zeby (po luku) naokolo i obszyc jak richelieu
albo (widzialam gdzies) z cienkiej wstazki-tasiemki doszyc luczki wokol
calego obrusa (takie duze zeby) albo obszyc kolorowa tasma szeroka lamowka
(zalezy co masz na srodku), np. zolta na wielkanoc
Elzbieta

1. Data: 2002-01-16 11:18:46

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obrusa (tak ze 130 150 cm średnicy).
> Mereżka, szydełko ????Coby to równo wyszło..... Nie bardzo chce mi sie Richelieu

Wczoraj poszukiwalam rybek do akwarium, wiec przewalilam cale moje
archiwum prasy fachowej ;-))) Jeden z obrusow byl wykonczony lamowka ze
skosa (taka z pasmanterii). Tylko to bedzie pewnie profanacja jakiegos
pieknego dziela!!

Pozdrawiam Arleta

1. Data: 2002-01-16 21:46:55

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta (t...@w...pl) napisał(a):

> zuuupełnie mi te frywolitki nie wychodza...
>
> Probowalas ? Myslalam, ze wszystko umiesz, ja nie probowalam, ale
> zaczynam sie ich bac :))

Bez przesady....wszystkiego to chyba nikt nie umie...Ja nie umniem szyć na maszynie .
I wcale się tego nie wstydzę :)))

> Mozna jeszcze wyciac zeby (po luku) naokolo i obszyc jak richelieu

i chyba to mi zostanie ;(((

> albo (widzialam gdzies) z cienkiej wstazki-tasiemki doszyc luczki
> wokol calego obrusa (takie duze zeby) albo obszyc kolorowa tasma
> szeroka lamowka (zalezy co masz na srodku), np. zolta na wielkanoc

to ma być biału obrus , koledowy. Po raz ostatni w tym roku na Kolędę miałam obrus
plamoodporny. Basta !

pozdr.nann

wrobelek
Jeszcze serca