Wielkanocne wzory

1. Data: 2002-01-15 07:47:34

Temat: Wielkanocne wzory
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że jeszcze sporo czasu, ale z reguły się nie wyrabiam, więc chciałabym
zacząć wcześniej. Aktualnie wykańczam to co miało być gotowe na Boże
Narodzenie, ale w końcu mogę przerwać:-)
Może macie jakieś wzory nadające się na obrus na Wielkanoc. Obrus ma być spory
1.4 x 2m. Mam tylko Susannę z zeszłego roku, ale już wykorzystałam ich pomysły
na poduszki i teraz nie wiem co ma być na tym obrusie. Może jakieś zajączki
albo kurczaki? A może zupełnie inny pomysł? Poratujcie
Macia

1. Data: 2002-01-15 09:03:05

Temat: Re: Wielkanocne wzory
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zajączki
> albo kurczaki? A może zupełnie inny pomysł? Poratujcie

Caly czas sie zbieram do uzupelnienia strony o wielkanocne, mam troche
roznych. Postaram sie sprezyc moze do niedzieli.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-15 09:42:39

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
zajączki
> albo kurczaki? A może zupełnie inny pomysł? Poratujcie

A ja mam skserowany wzór szydełkowy z barankami na obrus wielkanocny.
Obszywa się gotową koronką materiała biały na obrus. Bardzo ładny, kto chce?
Bo zaraz będę wysyłas serduszka zaległe sfotografowane, mogę za jednym
zamachem i te barany.

Wkn

1. Data: 2002-01-15 10:13:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Bo zaraz będę wysyłas serduszka zaległe sfotografowane, mogę za jednym

no przecie, jak zwykle..

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-15 10:32:13

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo zaraz będę wysyłas serduszka zaległe sfotografowane, mogę za jednym

Niestety szydełko dla mnie to narzędzie zupełnie magiczne, nie potrafię zrobić
absolutnie nic poza sznurkiem ( i to najczęściej robię na palcu - bez szydełka).
Te baranki ribi się na szydełku?
Macia

1. Data: 2002-01-15 10:34:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> [...]
zrobić
> absolutnie nic poza sznurkiem ( i to najczęściej robię na palcu - bez

przeczytaj mój post powyżej i sama sobie odpowiedz :-)
Szydełko, szydełko :-)

Wkn

1. Data: 2002-01-15 10:48:16

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chce?
> >
> przeczytaj mój post powyżej i sama sobie odpowiedz :-)
> Szydełko, szydełko :-)
>
> Wkn

dobra, dobra... miałam nadzieję, że jednak nie szydełko :-)
Macia

1. Data: 2002-01-15 11:04:15

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chce?
> Bo zaraz będę wysyłas serduszka zaległe sfotografowane, mogę za jednym

Chetna (jak zwykle niestety, checi wyzsze niz mozliwosci czasowe, ale moze
sprobuje)
Elzbieta

1. Data: 2002-01-15 11:18:37

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn (w...@w...pl) napisał(a):

> [...]
> Bardzo ładny, kto chce? Bo zaraz będę wysyłas serduszka zaległe
> sfotografowane, mogę za jednym zamachem i te barany.

ja bardzo poproszem....

nann

1. Data: 2002-01-16 14:59:39

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Caly czas sie zbieram do uzupelnienia strony o wielkanocne, mam troche
> roznych. Postaram sie sprezyc moze do niedzieli.

Ja tez mam dzieki Ulli co wsadzic na strone. Nic innego nie robie tylko
skanuje.
Postaram sie po niedzieli podpiac nie tylko wielkanocne wzory, ale i
walentynkowe.

skrzacik

Zachecam do wspolpracy
Kilka nowych dziec. sweterkow