wrobelek

1. Data: 2002-01-15 13:43:54

Temat: wrobelek
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam, wskanowany jest, ale nie wiem komu wyslac?
Wrobelek bardzo tlusciutki, pewnie po calej stercie okruszkow :-)))
Grazyna

1. Data: 2002-01-15 14:53:39

Temat: Re: wrobelek
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grażyna SZkudlińska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a21bf0$7ov$...@n...tpi.pl...
> Znalazlam, wskanowany jest, ale nie wiem komu wyslac?
> Wrobelek bardzo tlusciutki, pewnie po calej stercie okruszkow :-)))
> Grazyna

Ja poprosze wróbelka :-)) Zachomikuję go sobie na później. A to krzyżykiem?

Wkn_Dorota

1. Data: 2002-01-15 19:30:45

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Znalazlam, wskanowany jest, ale nie wiem komu wyslac?
> Wrobelek bardzo tlusciutki, pewnie po calej stercie okruszkow :-)))
> Grazyna

Ja, ja chciałam ptaszki.
Ma być cała seria :-))

Pozdrowienia
Ajka

1. Data: 2002-01-15 19:52:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jan 2002 15:53:39 +0100, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>dyskusyjnych napisał:a21bf0$7ov$...@n...tpi.pl...
>>

>Ja poprosze wróbelka :-)) Zachomikuję go sobie na później. A to krzyżykiem?

ja tez! I z tych samych powodow...
a propos wrobelkow. Moja Babcia z namimiszkala. Wroclaw -
Biskupin, parter willi, ogrody, dzialki wokol, laki, Odra, zywiny
duzo. Co roku byly w ogrodzie z tylu (od dzialek) gawrony...duzo.
Babcia zawszy dokarmiala ptaki - z frontu - wurzycala im rozne
dziwne resztki obiadowe przez okno kuchenne...Przed oknem rosl
ogromny (wyzszy niz caly dom) swierk, na ktorym nawet w niektore
lata rezydowaly wiewiorki. A wrobelki w duzych ilosciach ijak
widzialy okno w ruchu albo babcie przed domem to ze strasznym,
typowym dla nich, wrzaskiem zlatywalay sie dosc blisko, ale nie
za blisko - jak to wrobelki ;) No i te cholerne garony kradly
wrobelkom zarcie od Babci...jak Babcia to widziala, to otwierala
okno albo wylatywala ze scierka, grozila gawronom piescia i
krzyczala na nie w stuylu - won, cholerniki, to dla ptaszkow!
Zlodzieje!!

Dla Babci "ptaszki" to byly wrobelki, cala reszta to cholerniki
albo...uwaga - "sinogarlice"...z Babcia bylo wesolo!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-16 10:07:00

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja prosilam o wrobelka - z racji nazwiska, bo tak sie wlasnie nazywam.
fajnie, ze tlusciutki ! blagam o tego wrobelka !!!!!!!

maja wrobel

1. Data: 2002-01-16 11:12:56

Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również ślicznie proszę o wróbla
Z góry dziękuję!!!

1. Data: 2002-01-16 11:16:21

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazlam, wskanowany jest, ale nie wiem komu wyslac?
> Wrobelek bardzo tlusciutki, pewnie po calej stercie okruszkow :-)))

Ja tez poprosze.

A muszle, ryby i kraby juz znalazlam - calkiem sporo tego jest, ale
zeskanuje dopiero w przyszlym tygodniu.

Milego dnie :-)
Arleta

1. Data: 2002-01-16 12:24:11

Od: "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja też mogę prosić o wróbelka? Też będę miała na później

Agnieszka B

1. Data: 2002-01-16 12:30:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

jak nam sie sezon ogorkowy zharmonizuje chronologicznie to
dopiero bedzie...wrobelkow a wrobelkow...;))

Krysia

>Czy ja też mogę prosić o wróbelka? Też będę miała na później
>
>Agnieszka B

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-16 17:24:48

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jan 2002 14:43:54 +0100, "Grażyna SZkudlińska"
<m...@g...pl> wrote:

>Znalazlam, wskanowany jest, ale nie wiem komu wyslac?
>Wrobelek bardzo tlusciutki, pewnie po calej stercie okruszkow :-)))
>Grazyna

MI!!!!!!!!! Mi!! Ja poprosze!

Hania

Jeszcze serca