Cudny błyszczyk

1. Data: 2005-05-26 14:54:56

Temat: Cudny błyszczyk
Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu zaznaczę, że raczej go nie ma w Polsce, a i w Wielkiej Brytanii
ciężko kupić (jest jednak na tamtejszym ebay'u). Kupiłam przez przypadek na
Heathrow. Cudo się nazywa "Lip injection" i jest amerykańskiej firmy Too
Faced. Może nie tyle jest to dobry błyszczyk co naprawdę powiększa usta.
Troszkę szczypie po aplikacji, ale tak ma być i efekty są cudne. Nawet moje
wąskie usteczka zrobiły się ponętniejsze. Jakbyście miały okazję to naprawdę
polecam. :) Czy spotkałyście się kiedyś z czymś podobnym, dostępnym w
Polsce?

Pozdrawiam,
sealpup

1. Data: 2005-05-26 15:10:32

Temat: Re: Cudny błyszczyk
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-26 16:54:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *sealpup* skreślił te oto słowa:

> [...]
> polecam. :) Czy spotkałyście się kiedyś z czymś podobnym, dostępnym w

Jest "City Lips" Collagen Peptide Lip Plumping Treatment.
Po nałożeniu rzeczywiście odczuwam mrowienie.
Czy powiększa długofalowo? Jeszcze trudno ocenić, bo za krótko używam.
Ale zaraz po użyciu usta rzeczwyiście wydają się jakby większe, i
ciemniejsze... takie bardziej ukrwione.
I nawet jak się okaże, że nie działa to i tak sprawdza się fantastycznie
jako bezbarwny błyszczyk. Nie klei się, usta pięknie lśnią, nie takim
sztucznym blaskiem, tylko bardzo naturalnie. Właściwie przestałam używać
dotychczasowych kolorowych błyszczyków, bo efekt po City Lips duuuużo
bardziej mi odpowiada.
wada może być taka, że jeśli nie działa to cena dla zwykłego bezbarwnego
błyszczyka jest wysoka - 115 zł.

--
Lia

1. Data: 2005-05-26 15:27:12

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jest "City Lips" Collagen Peptide Lip Plumping Treatment.
> Po nałożeniu rzeczywiście odczuwam mrowienie.
> Czy powiększa długofalowo?
Lip injection tylko na kilka godzin.

> Ale zaraz po użyciu usta rzeczwyiście wydają się jakby większe, i
> ciemniejsze... takie bardziej ukrwione.
To TEN efekt. ;)

A wydajny jest?

1. Data: 2005-05-26 15:31:40

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-26 17:27:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *sealpup* skreślił te oto słowa:

> Lip injection tylko na kilka godzin.

Aaaaa, City Lips ma po 30 dniach regularnego stosowania dac wymierne efekty
na dłuzej... podobno.

> To TEN efekt. ;)

No wygląda to sympatycznie, tym bardziej że ja w sumie nie narzekam na
wąskie usta, są całkiem OK (choc już nie takie, gdy byłam szesnastką ;])

> A wydajny jest?

Po dwóch tygodniach używania ubytek jest minimalny... więc IMO bardzo
wydajny.

--
Lia

1. Data: 2005-05-26 15:32:49

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 26.05.2005, sealpup <s...@i...pl> przeskrobal:

> [...]
> polecam. :) Czy spotkałyście się kiedyś z czymś podobnym, dostępnym w

Bezbarwny krem do ust Collagenist Heleny Rubinstein oraz jakaś szminka
Rimmela (nazwy nie pamiętam, a nie chce mi się do łazienki ganiać ;p). To
to drugie jest kolorowe, szczypie (czuję się, jakbym mentolem usta
posmarowała), z błyszczącymi drobinkami. Trochę powiększa, ale nie aż o
40%, poza tym wysusza mi usta.

Collagenist, choć powiększa i również kolagenem, to jakoś nie szczypie ;O
Przynajmniej ja nie zauważyłam. A poza tym: wot, przyjemna pomadka,
wygładza, nawilża i mam wrażenie, że zostawia jakiś taki mokrawy pobłysk.
Po prostu czuję, że mam usta jak poduchy ;D

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

1. Data: 2005-05-26 17:42:44

Od: "MalyMJ" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest "City Lips" Collagen Peptide Lip Plumping Treatment.
Myślisz, że to jest oryginalne???

1. Data: 2005-05-26 17:55:58

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MalyMJ" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Myślisz, że to jest oryginalne???
Być może, ale zobacz jeden neutralny komentarz: dziewczyna wylicytowała taki
sam błyszczyk i okazało się, że to tylko próbka. W aukcji napisane jest, że
pojemność wynosi 1,5ml. Niestety nie wiem ile ma oryginał. Porównaj sobie
ceny.

Pozdrawiam,
sealpup

1. Data: 2005-05-26 17:58:42

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-26 19:42:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MalyMJ* skreślił te oto słowa:

> Myślisz, że to jest oryginalne???

Nie wiem.
Ale mój błyszczyk kupiony w sephorze wygląda całkowiecie inaczej.
Opakowanie jet długie i charakterystycznie wklęsłe.

--
Lia

1. Data: 2005-05-26 18:04:52

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-26 19:55:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> pojemność wynosi 1,5ml. Niestety nie wiem ile ma oryginał. Porównaj sobie

Tak wygląda oryginał:
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P6740
4&categoryId=B70

Niestety nie wiem jaka jest pojemnośc, bo pudełko już wyrzuciłam, a na
butelczce nie ma wzmianki o tym...

--
Lia

1. Data: 2005-05-26 19:21:43

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sealpup" <s...@i...pl> wrote in message
Kupiłam przez przypadek na
> Heathrow. Cudo się nazywa "Lip injection" i jest amerykańskiej firmy Too
> Faced. Może nie tyle jest to dobry błyszczyk co naprawdę powiększa usta.

Ja posiadam blyszczyk Fat Kiss tej samej firmy. Tez ma za zadanie
powiekszac usta. Jedyne co robi, to ladnie nablyszcza, pachnie cynamonem, no
i rowniez odczuwam lekkie mrowienie na ustach. I nic poza tym. Malenka
pojemnosc za wysoka cene. Lip Injection nie uzywalam, ale chyba raczej sie
juz nie skusze...

s_s

jarek.zukowski@notebook- center.pl
[Dieta]
Jakie opinie o produktach Phyto Sintesi Italia?
Trwała jeszcze raz
chirurgia plastyczna w Krakowie