Cukrzyca 1.

1. Data: 2013-02-17 16:24:53

Temat: Cukrzyca 1.
Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mechanizm kontrolowania poziomu cukru we krwi oddziałuje na trawienie
węglowodanów?

2. Data: 2013-02-17 16:49:05

Temat: Re: Cukrzyca 1.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mechanizm kontrolowania poziomu cukru we krwi oddziałuje na trawienie
> węglowodanów?
Wydaje się , że tak, a dlaczego pytasz tak dziwnym językiem?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2013-02-17 16:57:41

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-17 17:49, Stokrotka pisze:

> Wydaje się , że tak, a dlaczego pytasz tak dziwnym językiem?

Cukrów tylko.

4. Data: 2013-02-17 17:13:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cukrów tylko.
DLaczego tylko cukru , a nie np. saharozy albo skrobi?

5. Data: 2013-02-17 19:14:18

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 lutego 2013 18:13:50 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:

> DLaczego tylko cukru , a nie np. saharozy albo skrobi?

Cukrów, nie cukru... Litości...

http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C4%99glowodany

Ania

6. Data: 2013-02-17 19:17:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Cukrów, nie cukru... Litości...
Brak litości dla ludzi czepiającyh sie ortografi.

7. Data: 2013-02-17 22:08:48

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 lutego 2013 20:17:04 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:

> Brak litości dla ludzi czepiającyh sie ortografi.

A różnicę między cukrem i cukrami już złapałaś? To nie jest dylemat ortograficzny...

Ania

8. Data: 2014-01-10 09:10:21

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 lutego 2013 17:24:53 UTC+1 użytkownik Michał napisał:
> Mechanizm kontrolowania poziomu cukru we krwi oddziałuje na trawienie
>
> węglowodanów?

Dzień dobry!
Po pierwsze, bardzo przepraszam za niepokojenie, ale sprawa jest dla mnie
bardzo ważna. Jeśli uznają Państwo ten wpis za spam, proszę go
zignorować lub usunąć. Chciałabym serdecznie poprosić o wypełnienie
krótkiej ankiety. Na wstępie chciałabym też zaznaczyć, że nie
prowadzę akcji marketingowej. Przeprowadzam badanie, w którym
szczególnie cenne są dla opinie osób z cukrzycą oraz rodziców takich
osób. Badanie trwa niecałe 10 minut, jest anonimowe, a jego wyniki będą
opracowywane zbiorczo, bez możliwości identyfikacji osób
wypełniających.

Zapraszam do udziału w badaniu, proszę kliknąć na link:

LINK: https://cawi.epanel.pl/e5f61905095a02a7da15ea7f0d1f5
dbc.pg

Dziękuję za Państwa udział i poświęcony czas!

Statyny
Cukrzyca.
Milurit - jak szybko dziala i przestaje dzialac?
Problem po zapaleniu uszu
Diagnostyka termoregulacyjna - warto?