Cukrzyca II st oznaczenie krzywej

1. Data: 2008-11-17 19:44:07

Temat: Cukrzyca II st oznaczenie krzywej
Od: "Marek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, potrzebuję oznaczyć krzywą cukru, w związku z tym pytanie czy glukozę
mogę kupić w sklepie czy musi to być specjalna glukoza z apteki ?
_____________________________
na czczo: 82 mg
w ciągu dnia: 116 mg
1 godz. po śniad.: 128 mg
1 godz. po obiedzie: 147 mg

2. Data: 2008-11-23 14:10:51

Temat: Re: Cukrzyca II st oznaczenie krzywej
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lis, 20:44, "Marek" <l...@w...pl> wrote:
> Witam, potrzebuję oznaczyć krzywą cukru, w związku z tym pytanie czy glukozę
> mogę kupić w sklepie czy musi to być specjalna glukoza z apteki ?
> [...]

Soytaj w labo, najczęściej dają właśną
Te wyniki OK

3. Data: 2008-11-24 13:00:28

Od: solvent <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kynast wrote:

> Soytaj w labo, najczęściej dają właśną
> Te wyniki OK

Glukoza jak glukoza. W labie też pewnie kupują z Tesco albo spożywczaka.
Wg. definicji OGGT powinieneś zmierzyć po 2 godzinach (i mieć <140 mg/dl)

4. Data: 2008-12-01 14:09:28

Od: jacek <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> Witam, potrzebuję oznaczyć krzywą cukru, w związku z tym pytanie czy glukozę
> mogę kupić w sklepie czy musi to być specjalna glukoza z apteki ?
> [...]
Dla ciekawości zrób sobie badanie poziomu glikolizowanej hemoglobiny, to
pokazuje jakie masz przeciętne poziomy cukru. Mi np. wyszło 5,2% co
oznacza okolice 100 mg/dL glukozy. Ciekawe ile ci wyjdzie, zwłaszcza po
takich testach jak krzywa glukozowa :)

Tu trochę ciekawej teorii.
http://www.pompiarze.pl/cukrzyca/cukrzyca-i-test-hba
1c/

Androlog czy endokrynolog na ginekomastie
Jaki najlepszy olej (oliwa) do bezpośredniego spożycia
kostniak czaszki
Ból nadgarstka
Proszę o poradę (stomatologia)