Cyklinowanie parkietow?!

1. Data: 2007-04-18 07:20:26

Temat: Cyklinowanie parkietow?!
Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie co do cyklinowania parkietow. Robil to ktos wlasnorecznie, czy
trzeba miec wprawe przy takiej robocie? Czy mozna w wypozyczalniach narzedzi
wypozyczyc cykliniarke? Jakiego lakieru najlepiej uzyc zeby tworzyl jak
najtwardsza powierzchnie a jednoczesnie nie sechl przez tydzien?

Pozdrawiam.

Arek

2. Data: 2007-04-18 09:11:34

Temat: Re: Cyklinowanie parkietow?!
Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aki" <a...@W...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> narzedzi wypozyczyc cykliniarke? Jakiego lakieru najlepiej uzyc zeby
> tworzyl jak najtwardsza powierzchnie a jednoczesnie nie sechl przez

Jeszcze pytanie czy parkiet nalezy cyklinowac i jeszcze szlifowac potem, czy
wystarczy samo szlifowanie do niezbyt zniszczonego parkietu!?

Arek

3. Data: 2007-04-18 17:30:37

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo środa, 18 kwietnia 2007 09:20 gdy użytkownik
Aki napisał:

> [...]
> narzedzi wypozyczyc cykliniarke? Jakiego lakieru najlepiej uzyc zeby
> tworzyl jak najtwardsza powierzchnie a jednoczesnie nie sechl przez

Zależy w jakim stanie jest parkiet, ja miałem pokryty jakimś Duluxowym
mazidłem i żaden cykliniarz nie chciał mi się podjąc zrobienia tego.
Robiłem sam, to tu to tam, widać taaaakie wżery jak mi cykliniarka uciekła.
Do tego będziesz potrzebował wolnoobrotowej szlifierki żeby wykończyć przy
ścianach.
Po moich doświadczeniach nie polecam osobom które mają takie sobie styczność
z majsterkowaniem, ja mogę o sobie powiedzieć ze dwóch lewych rąk nie mam.
--
---------
Staszek.Nurek

4. Data: 2007-04-19 07:37:16

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> styczność
> z majsterkowaniem, ja mogę o sobie powiedzieć ze dwóch lewych rąk nie mam.

Dzieki za info! Faktycznie chyba sobie dam spokoj z samodzielnym
cyklinowaniem bo oprocz tego mam jeszcze kupe roboty w mieszkaniu. Zatrudnie
firme albo w ogole nie bede tego robil bo w zasadzie tylko jeden pokoj jest
do robienia. pociagne to jakims sidoluxem i tyle!

pozdrawiam

Arek

5. Data: 2007-04-19 08:57:37

Od: j...@p...eu szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 09:20, "Aki" <a...@W...net.pl> wrote:
> [...]
> wypozyczyc cykliniarke? Jakiego lakieru najlepiej uzyc zeby tworzyl jak
> najtwardsza powierzchnie a jednoczesnie nie sechl przez tydzien?

Witam,

Zapraszam na forum parkieciarza, na to i wiele innych pytań udzielają
odpowiedzi najlepsi znawcy tej branży.
http://www.parkieciarz.eu

Pozdrawiam,
Jarek

jak usunac zapach naftaliny z nowego obuwia?
Płytki na balkonie
jak czesto czyscicie zmywarke
Jak często sól do zmywarki
wyciszanie baterii kuchennej?