Cynanchum laeve

1. Data: 2006-06-07 21:17:24

Temat: Cynanchum laeve
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Postaram się zwalczyć sklerozę i tym razem przywieżć obiecane
(Bpjei?) nasiona Cynanchum laeve. Wybieram się do Polski w
przyszłym tygodniu. Komu mam je przekazać?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2006-06-07 21:19:53

Temat: Re: Cynanchum laeve
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:
> Postaram się zwalczyć sklerozę i tym razem przywieżć obiecane
> (Bpjei?) nasiona Cynanchum laeve. Wybieram się do Polski w
> przyszłym tygodniu. Komu mam je przekazać?

A jest organizowane jakies spotkanie z okazji Twojego przyjazdu? Dokad
przylatujesz?

Agnieszka Biernacka

3. Data: 2006-06-07 23:32:04

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> A jest organizowane jakies spotkanie z okazji Twojego przyjazdu?

Sadzę, że na żadne się nie załapię, bo w weekendy będę podróżował.

> Dokad przylatujesz?

Do Warszawy a potem do Szklarskiej Poręby:
http://www.im.pwr.wroc.pl/szklarska2006/

Pozdrowienia,
Michał

4. Data: 2006-06-08 06:45:06

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> wrote in news:UlJhg.52981
$m...@t...ohiordc.rr.com:

> Do Warszawy a potem do Szklarskiej Poręby:
> http://www.im.pwr.wroc.pl/szklarska2006/

Hmm.. jak pogoda dopisze to 21-24.06 bede nad Szklarska.
Jezeli Ci czas pozwoli (i pogoda j.w.) to chetnie spadne :-)
Pozdrowienia - Ewa

5. Data: 2006-06-08 08:48:51

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:EnHhg.40239$YI5.37124@tornado.ohiordc.rr.com...

> Postaram się zwalczyć sklerozę i tym razem przywieżć obiecane
> (Bpjei?) nasiona Cynanchum laeve. Wybieram się do Polski w
> przyszłym tygodniu. Komu mam je przekazać?

Dziekuje za pamiec :)
A w jakiej miejscowosci bedziesz? Przypuszczam, ze w Warszawie?
Moze jakis staly bywalec Grupy moglby je dla mnie odebrac?

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2006-06-08 19:13:43

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" napisał:

> Dziekuje za pamiec :)
> A w jakiej miejscowosci bedziesz? Przypuszczam, ze w Warszawie?
> Moze jakis staly bywalec Grupy moglby je dla mnie odebrac?

Moge odebrac, tylko co dalej? Wyslac, czy sie jakos spotkamy?

Agnieszka Biernacka

7. Data: 2006-06-09 11:55:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e69tc3$68n$1@inews.gazeta.pl...

> Moge odebrac, tylko co dalej? Wyslac, czy sie jakos spotkamy?

Adres podam na priv. Dziekuje za propozycje :)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2006-06-14 18:18:50

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:e69tc3$68n$1@inews.gazeta.pl...

Odpisalem na priv ale bez odzewu (?) Moze adres byl wadliwy (?)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2006-06-14 18:20:12

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" napisał:
> Odpisalem na priv ale bez odzewu (?) Moze adres byl wadliwy (?)

Tez Ci odpisalam, widac nie doszlo. Zaraz wysle jeszcze raz :)

Agnieszka Biernacka

Ratujcie mojego derenia
Oczka wodne - sklep internetowy firmy OASE
Taczka wleczona?
Co się dzieje z wiśniami
róża pnąca