Cypripedium

11. Data: 2007-05-16 16:21:05

Temat: Re: Cypripedium
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 May 2007 17:24:59 +0200, Bogusław Radzimierski napisał(a):

> Ależ Marta... Cypripedium zakwitają po kilku latach , jak można rozstać się
> z takimi odchodowanymi dziećmi, aż strach pomyśleć aby poszły w
> niedoświadczone ręce, coby było jakby miłości zabrakło , uwiędły by w
> tęsknocie...

Moze rozstaniesz sie chociaż na chwilkę jednak i wybierzesz z nami w sobotę
do Wrocławia:)

> Ogród bez conajmniej 40 sterczyków to nie ogród :-)

No proszę... nie mam sterczyków, nie mam ceterach... To co ja mam?
Jedynie chyba w przepaść sie rzucić;) Albo poczekać, młoda jestem...

Pozdrawiam,
Marta

12. Data: 2007-05-16 16:25:21

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał

> [...]
>
> No proszę... nie mam sterczyków, nie mam ceterach... To co ja mam?
> Jedynie chyba w przepaść sie rzucić;) Albo poczekać, młoda jestem...

Nie dam rady, juz pisałem Basi że mam chrzciny syna..

(....)Jedynie chyba w przepaść sie rzucić;) Albo poczekać, młoda
jestem...(...)
Marta nie przesadzaj , dla roślin nie warto, dla faceta TAK * 3
Pozdrawiam, Bogusław

13. Data: 2007-05-16 17:06:46

Temat: Re: Cypripedium OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 May 2007 18:25:21 +0200, Bogusław Radzimierski napisał(a):

> Nie dam rady, juz pisałem Basi że mam chrzciny syna..

Gratuluję i pozazdrościć sił witalnych:)

> (....)Jedynie chyba w przepaść sie rzucić;) Albo poczekać, młoda
> jestem...(...)
> Marta nie przesadzaj , dla roślin nie warto, dla faceta TAK * 3

Jeszcze takiego nie spotkałam żeby było warto rzucać się gdziekolwiek:)

Pozdrawiam,
Marta

14. Data: 2007-05-16 17:36:22

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:f2fa1s$1rh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Naprawdę :-)) ale podobno masz paskudny charakterek...

Paskudny tylko dla paskudków :)

Pozdrawiam
Kaśka

15. Data: 2007-05-16 18:05:03

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisała

> Gratuluję i pozazdrościć sił witalnych:)
A dziękuję, w wysokiej normie...zapomniałem dodać że to chrzciny syna syna
:-)

> Jeszcze takiego nie spotkałam żeby było warto rzucać się gdziekolwiek:)
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Jeszcze wszystko przed Tobą :-)
Pozdrawiam Bogusław

16. Data: 2007-05-18 22:49:26

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:f2ed7p$pdn$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Ale samemu można sobie wykopać? ;))))))

Jasne że można sobie wykopać i zawieźć do Bogusława :-)))).
Nawet wypada jadąc do Bogusława przywieźć po storczyku.
Ostatecznie może być CALIPSO.

Pozdrawiam - Jagoda :-)

Cymbidium - chyba go zabilem
Stihl FS 120
wrocław - abisynki?
Choroba liści - brzoskwinia - czym opryskać?
Rosa canina 'Inermis'