U mnie już wiosna!

21. Data: 2000-03-29 06:14:29

Temat: Re: U mnie już wiosna!
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Ja tez kupilem kolejne dwie parkowe,cos w kolorze pomaranczy i rozowe.
Pozdrawiam cichutko Juras

22. Data: 2000-03-29 10:56:56

Temat: Re: Re: U mnie już wiosna!
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

A jakie, jakie kupiles??? znasz nazwy odmianowe??? pomaranczowa parkowa to
moze byc Westerland. cudoooownie pachnie....
Dorota

23. Data: 2000-03-29 12:56:48

Temat: Odp: U mnie już wiosna!
Od: "Dulczek" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka > Dobrze, bardzo dobrze! niech roze zalegna sie
wszedzie!! :-))))

To znaczy tylko jedno dla Ciebie.
Mozesz byc molestowana.
O rozach wiem malo , a literatury tez nie posiadam.
Wtedy niech sie zalegaja.
Teresa Dulczewska - Dulczek
d...@i...com
t...@f...onet.pl
0...@p...com
ICQ 35970875

24. Data: 2000-03-29 13:52:11

Temat: Odp: rękawiczki
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik olcia5 <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01a401bf97c9$f1772040$8...@m...pw.edu.pl.
..
> Pracuję tylko w rekawiczkach!
> Kupuję super dobre w Leroy Merlin za 20 zł. są bawełniane, w środku
flanela,
> na wierzchu kropki z gumy. prod. USA. Świetnie przylegają i można skubać
> najdrobniejsze roślinki. Cena tragiczna ale warto bo wytrzymują cały
sezon.

Ja od dwóch lat też używam rękawiczek, ale zupełnie innych. Kupuję w MAKRO
paczkę (100 szt) rękawiczek diagnostycznych z lateksu - takie medyczne,
dostępne w trzech rozmiarach, elastyczne, za ok. 18 zł pudło.Pracuje się w
nich wspaniale. Pełne czucie najdrobniejszych łodyżek, nie boją się wody,
ziemi i nie trzeba ich czyścić. Zużyte czy uszkodzone wyrzuca się bez żalu -
raptem 18 groszy - i bierze następne. Oczywiście boją się cierni, ale do
prac 'kolczastych' mam inne.
Sąsiedzi poszli za moim przykładem i też są zadowoleni.

Majka

25. Data: 2000-03-29 14:04:46

Temat: Re: Odp: U mnie już wiosna!
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

z rozkoszoa poddam sie takiemu molestowaniu. chyba ze pytania beda za
trudne...
Dorota

26. Data: 2000-03-31 21:10:21

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Basiu!!
Nie masz sie czym chwalic ,przeciez cieszynianka (Hacquetia epipactis)
wystepuje tylko u Was na Slasku Cieszynskim i na Podgorzu Karpackim.
Pozdrawiam , Boguslaw.:)))))
27. Data: 2000-04-04 13:03:40

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości:
<011801bf9b54$dfe8d740$8d1da0d4@l3d6w8>...
>Basiu!!
>Nie masz sie czym chwalic ,przeciez cieszynianka (Hacquetia epipactis)
>wystepuje tylko u Was na Slasku Cieszynskim i na Podgorzu Karpackim.

Śląsk Cieszyński to akurat nie ja, więc jak widzisz, cieszynianka występuje
też na Górnym:))
Pewnie należałoby wyhodować jakąś nową odmianę cieszynianki - ale z czym ją
skrzyżować?

Pozdrawiam, Basia.

28. Data: 2000-04-20 06:50:38

Temat: Cyprysik Lawsona
Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dulczek <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8boa6m$88n$...@a...webcorp.com.pl...
> Chwalę się
(...)
> cyprysik laws.Yvonne
Bardzo napaliłem się na cyprysik lawsona (m.in. Ivonne - ale nigdzie go
jeszcze nie widziałem). Jest jednak pewien problem. Chcę posadzić go przed
domem dlatego nie może rozrosnąć się bardziej niż 1-1,2m średnicy i 3-4m w
górę - ew. mogę przycinać jeśli możliwe (pokrój Skyrocketa - to by było to).
Czy mimo zapracowania wiosennego poradzicie mi jaka odmianę wybrać?
Wyczytałem, że Alumi Gold, Columnaris (lub podobnie), Ivonne rosną w miarę
wolno i kolumnowo, ale pewna ogrodniczka wzbudziła mój niepokój twierdząc,
że po 10 latach Cypr. lawsona trudno będzie utrzymac w takich rozmiarach.
Bardzo mi zależy na obsadzeniu tego małego miejsca atrakcyjną , kolumnową,
ozdobną cały rok rosliną. Jeśli nie Cyprysik, to może coś innego...? Ale one
takie ładne...

Marek

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

29. Data: 2000-04-20 07:00:46

Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dulczek <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8bob9f$8ol$...@a...webcorp.com.pl...
> Ale tam gdzie rośnie też mi kwitną krokusy , jakiś przyplątany nie
>wiadomo skąd fiołek

Przez przyplątane cebulki znalazłem fajny sposób na przedłużenie ozdobności
rabatki krokusowej. Mianowicie żona kupiła garść cebulek krokusów, ale
sprzedawcy trchę się pomieszały z malutkimi narcyzami (wiemy o tym dopiero
teraz). Efekt jest taki, że zaraz po przekwitnięciu krokusów do akcji
przystapiły małe narcyzy i do dziś kącik jest przepiękny. Obie rośliny mają
identyczne rozmiary i pokrój liści więc doskonale się uzupełniają. Polecam.

Marek

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

30. Data: 2000-04-20 13:46:55

Temat: Re: Cyprysik Lawsona
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Może 'Blue Arrow' - ladniejszy od Skyrocketa, bardziej pewny niż cyprysik
Lawsona.

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

MB <m...@p...com> wrote in message
> [...]
> ozdobną cały rok rosliną. Jeśli nie Cyprysik, to może coś innego...? Ale

Agrowloknina po NAJNIZSZEJ CENIE W POLSCE!!!
wał
"zielone nawozy"
Książka dla miłośników
roze - nawoz