Kolejna lista ofiar - to wygląda coraz gorzej...

181. Data: 2010-04-10 20:56:00

Temat: Re: Kolejna lista ofiar - to wygląda coraz gorzej...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Apr 2010 13:46:04 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Mogłabyś z łaski swojej nie przekraczać granic normalnej ludzkiej
> przyzwoitości,?
> Prezydent Kaczyński był prezeydentem mojego kraju i nawet jeśli nie
> zgadzałem się z nim w wielu kwestiach, to Twoje fantasmagorie nie daja
> Ci prawa do insynuowania mi, że był moim nieprzyjacielem.
>
> Stalker

Przerysowalam dla zilustrowania, jakie ogólne wrażenie robi Twoja i innych
tutaj postawa.

182. Data: 2010-04-10 21:01:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-10 22:56, niebożę Ikselka wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Przerysowalam dla zilustrowania, jakie ogólne wrażenie robi Twoja i innych
> tutaj postawa.

A to już opowiedziałaś wszystkim sąsiadom, jakeście flagi wieszali?

Qra
--
PLONsKając w ciepłych wodach KliFowych

183. Data: 2010-04-10 21:02:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 22:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sat, 10 Apr 2010 13:46:04 -0700 (PDT), Stalker napisa (a):

> Przerysowalam dla zilustrowania, jakie og lne wra enie robi Twoja i innych
> tutaj postawa.

Już ty się lepiej za przerysowania nie bierz...

Stalker

184. Data: 2010-04-10 21:43:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 22:46, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> Mogłabyś z łaski swojej nie przekraczać granic normalnej ludzkiej
> przyzwoitości,?

Marzyciel.

185. Data: 2010-04-10 23:03:40

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> Po prostu się nie udało? Gdyby wylądował byłby bohaterem, może nawet
> dostałby pochwałę?
>
> http://wiadomosci.onet.pl/2153361,12,jest_potwierdze
nie_zaloga_wyladowala_wbrew_poleceniom,item.html

Zbyt pozny wylot, presja czasu, do Minska 200 km, a tu obchody sie
rozpoczynaja za chwile... Mi wychodzi, ze prezydent sam sie wyspiskowal,
niestety. Jako szef sil zbrojnych mogl chyba wydawac pilotowi rozkazy?
I.

186. Data: 2010-04-10 23:08:41

Temat: Re: Kolejna lista ofiar - to wyglÄ.da coraz gorzej...
Od: zażółcony <z...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Apr 2010 11:59:10 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> W 1958 rozbił się samolot z drużyną Manchesteru United na pokładzie.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

A ja, w tym duchu, polecam wszystkim po chwili milczenia
najnowszy film Woody Allena "Jakby nie było".
Jest i o spiskach i o katastrofach na pierwszych stronach
gazet.
Właśnieśmy z żoną wrócili z kina.

--
Co w szkole piszczy:
- Proszę Pani, a moja mama daje mojemu bratu takie żrące lizaki,

187. Data: 2010-04-10 23:10:45

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> W sumie ze względu na to wręcz się modlę, aby nie okazało się, ze
> to jednak wina Rosjan. Bo następstwem bylaby wojna, ta, o której mówiłam
> tyle razy. Czyżby mogła przyjść tak szybko?

To po co krakalas?
I.

188. Data: 2010-04-10 23:13:32

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> Abstrahując od przyczyn katastrofy. Ciekawe kto upchał tyle
> najważniejszych osób w państwie do jednego samolotu?

Oszczednosc.
I.

189. Data: 2010-04-11 12:55:15

Temat: Cyrk. (was: Kolejna lista ofiar - to wyglÄ.da coraz gorzej...)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Apr 2010 01:08:41 +0200, zażółcony napisał(a):

> (...)
> Właśnieśmy z żoną wrócili z kina.

Matka koleżanki mojej młodszej córki pracuje jako artystka cyrkowa. Kiedy
tylko dowiedziała się o katastrofie, pobiegła do właściciela cyrku z
sufestią, że spektakle powinny być w tym dniu odwołane. Pewna jego
odpowiedzi zgodnej z tą sugestią usłyszała: "Po co? Przecież to TYLKO
prezydent."
No cóż. "The show must go on" zabrzmiałoby w tym momencie jak farsa. A cyrk
był cały dzień pełen publiki. I to nawet bardziej nas - mnie, mamę tej
koleżanki, koleżankę i moją córkę - zaszokowało, niż jednostkowo bezduszna
postawa właściciela, gotowego zwolnić z pracy każdego, kto odmówi występu.

190. Data: 2010-04-11 13:08:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 14:55, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> postawa właściciela, gotowego zwolnić z pracy każdego, kto odmówi występu.

Zrozum wiec moje wczorajsze slowa.
Proszace o chwile zadumy i ciszy.

I posluchaj, razem ze mna, i z innymi.
Niezaleznie, w kogo kto wierzy, i jak bardzo
boi sie, lub nie, smierci.

Wobec Niej wszyscy jestesmy tak samo rowni,
i tak samo bezradni. Nawet w ramionach Aniolow.
:)

http://www.youtube.com/watch?v=jVbkz_3lO3c&feature=f
vw

Re: [hu] Re: po czym poznać prawdziwego polaka?
JUZ
Re: Dobry lider?
ODIUM
POKÓJ ICH DUSZOM.