Cytryna z pestki - beda owoce?

1. Data: 2005-08-08 19:01:45

Temat: Cytryna z pestki - beda owoce?
Od: "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wsadzilem sobie pestki cytryny do ziemi no i wyrosly, tyle ze znajomy
powiadomil mnie ze owocow to z tego nie bedzie bo musze kupic zaszczepiony
krzewik w sklepie i dopiero z tego bede mial cytryny.
Madre rzeczy mi prawi czy blefuje? TIA

Pozdrav Mariusz

2. Data: 2005-08-08 21:54:44

Temat: Re: Cytryna z pestki - beda owoce?
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rajton wrote:
> [...]
> powiadomil mnie ze owocow to z tego nie bedzie bo musze kupic
> zaszczepiony krzewik w sklepie i dopiero z tego bede mial cytryny.

Blefuje, za 15 lat bedziesz miał piekne owoce ;-)

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

3. Data: 2005-08-08 22:11:12

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Blefuje, za 15 lat bedziesz miał piekne owoce ;-)

Blefuje, krzewik nie musi być zaszczepiony;)

http://groups.google.pl/group/pl.rec.ogrody/browse_t
hread/thread/be13ecd5c4d58f7
0/59cb3ae8aa1b3c88?lnk=st&q=cytryna+owoce&rnum=5&hl=
pl#59cb3ae8aa1b3c88
itd.....bardzo wiele informacji na ten temat jest w archiwum grupy:-))))
Zerknij też tu: http://ogrod.to.jest.to/rosliny/cytryna.htm

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-08-09 06:59:52

Od: "Agent0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Blefuje, za 15 lat bedziesz miał piekne owoce ;-)

Oczywiście, a z zaszczepionego o wiele szybciej.

Jacek

5. Data: 2005-08-09 23:28:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"AurorA" <o...@o...pl> wrote in message

> Blefuje, za 15 lat bedziesz miał piekne owoce ;-)

15 lat lub wiecej.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2005-08-10 22:44:57

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dd8a7c$joe$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> powiadomil mnie ze owocow to z tego nie bedzie bo musze kupic zaszczepiony
> krzewik w sklepie i dopiero z tego bede mial cytryny.

Najłatwiej uzyskać owocujące drzewko z sadzonek ale przecież nie dla samych
owoców hoduje się drzewka cytrynowe. Jeśli będziesz o swoją siewkę dbał,
odwdzięczy Ci się pięknym zapachem liści, a kiedyś, jak będziesz cierpliwy,
zrobi Ci niespodziankę i zakwitnie.
Najważniejsze że jest Twoja.
Pozdrawiam - Jagoda

7. Data: 2005-08-11 08:40:04

Od: "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najważniejsze że jest Twoja.
> Pozdrawiam - Jagoda

Dzieki za pocieszenie :) Ale ja chce zeby byla moja i owocujaca, wiec chyba
kupie jednak sadzonke.

Studia na architekturze
Czym czyścić bruk ?
żółknący iglak:(