żółknący iglak:(

1. Data: 2005-08-08 08:16:38

Temat: żółknący iglak:(
Od: "PB" <T...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takiego iglaka(nie wiem,jak sie nazywa,ale Wy pewnie bez trudu
poznacie),
http://www.gdynia.mm.pl/~rudix/drzewo/im000817.jpg
http://www.gdynia.mm.pl/~rudix/drzewo/im000818.jpg

pieknie rósł aż do niedawna-zaczął żółknąć,brązowieć od
spodu....podejrzewam,że to kwestia zbyt małej doniczki?a może za dużo wody?
aha,normalnie stoi na tarasie,ale teraz taras "sie remotuje"...

pzdr
P.

2. Data: 2005-08-08 09:22:59

Temat: Re: żółknący iglak:(
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spodu....podejrzewam,że to kwestia zbyt małej doniczki?a może za dużo wody?
> aha,normalnie stoi na tarasie,ale teraz taras "sie remotuje"...

O! pozdrowienia od przędziorków:-(

Pozdrawiam (też), Basia.

3. Data: 2005-08-08 11:16:14

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PB" <T...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wody?
> aha,normalnie stoi na tarasie,ale teraz taras "sie remotuje"...

to chyba konica ......
moze za cieplo za sucho....

4. Data: 2005-08-08 11:53:13

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to chyba konica ......
> moze za cieplo za sucho....

Koniki trzeba profilaktycznie pryskać przeciw przędziorkom.
Basia napisała, ze taki przędziorek zaatakował ten właśnie świerk,
tylko Basia napisała to skrótowo :-)
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-08-08 17:21:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! pozdrowienia od przędziorków:-(
>
> Pozdrawiam (też), Basia.

Dym przyjemnie pachnie, a stojąc blisko
można się i ogrzać.

Pozdrawia płomiennie boletus

6. Data: 2005-08-08 18:26:53

Od: "PB" <T...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Koniki trzeba profilaktycznie pryskać przeciw przędziorkom.
> Basia napisała, ze taki przędziorek zaatakował ten właśnie świerk,
> tylko Basia napisała to skrótowo :-)
> pozdrawiam, Bogda

eeeee,tego,to chcecie mi powiedziec,ze juz sie nic nie da zrobic?????
P.

7. Data: 2005-08-08 18:36:29

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eeeee,tego,to chcecie mi powiedziec,ze juz sie nic nie da zrobic?????
> P.

ależ nie, napisałam o opryskiwaniu profilaktycznym żeby na przyszłość unikać
takich szkodników.
Skoro juz się przyplątało trzeba spryskać preparatem na przędziorka,
niestety nazwy nie podam :-(
Wiedzą to w każdym sklepie gdzie się takie preparaty kupuje.
pozdrawiam, Bogda

8. Data: 2005-08-08 19:11:55

Od: "w.staniszewska" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może być np. Talstar. Ja nim opryskiwałam swoje świerki i pomogło.
Pozdrawia. W.S.

9. Data: 2005-08-08 21:29:10

Od: "PB" <T...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w.staniszewska" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> To może być np. Talstar. Ja nim opryskiwałam swoje świerki i pomogło.
> Pozdrawia. W.S.

uffffffffffffffffffffffffffffff!!!!bo juz panike rozsiewalem :p
a jestescie pewni,ze to to? czy za mala doniczka nie moze byc tego
przyczyna?
oczywisice opryskam,ale zastanawiam sie,czy nie dobrze byloby przy okazji
zrobic przesadzke?:) i czy jak bym to zrobil teraz ,to choineczka by to
zniosla?
pzdr
P.

10. Data: 2005-08-08 21:39:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywisice opryskam,ale zastanawiam sie,czy nie dobrze byloby przy okazji
> zrobic przesadzke?:) i czy jak bym to zrobil teraz ,to choineczka by to

Przędziorka można zobaczyć gołym okiem,
gdy wzrok sokoli.
Jesli przed remontem iglaki wyglądały dobrze,
to b.prawdopodobne, iż przędziorek wsoczył.
Stwór lubi suchą atmosferę.

Pozdrawia psik psik boletus

Pekające pomidory.
Niebieskie tulipany