Baptisia ?

1. Data: 2005-08-07 17:19:20

Temat: Baptisia ?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Kwitnie roślina, którą dostałem jako różową baptisię.Zawiązała
nasienniki, które wyglądają jak od perełkowca.Mam wątpliwości,
czy to baptisia, a jeśli nie, to co to jest?
Pozdrawiam.Mirzan

2. Data: 2005-08-07 17:41:08

Temat: Re: Baptisia ?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwitnie roślina, którą dostałem jako różową baptisię.

Skoro mowa o babtiscie to ja mam pytanie. Mianowicie czy ona zakwitnie w
roku siania czy też musi podrosnąć ? A w ogóle czy przeżyje zimę w stanie
podrośniętej sadzonki (delikatniej) czy muszę ją szczególnie okrywać ???

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-08-07 20:12:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podrośniętej sadzonki (delikatniej) czy muszę ją szczególnie okrywać ???

Powinna zakwitnąć w nastepnym roku po sianiu.Nigdy jej nie okrywam
i nie ma żadnych uszkodzeń po zimie.Raz poturbowały ją nornice,ledwie
uszła z życiem.Nowe siewki zostawiam bez okrycia, białą i żółtą.
Pozdrawiam.Mirzan

tawua
"Coś" pojawilo się na trawie (ale nie zielone..)
Ajania
Kosiarka Al-KO
Hortensja