tawua

1. Data: 2005-08-07 13:46:30

Temat: tawua
Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mozna posadzic tawue teraz i czy to wymaga jakis wielkich ceregieli w
sensie nawozenie podlewanie etc

2. Data: 2005-08-07 16:42:33

Temat: Re: tawua
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"WHYSKY" <w...@g...mm.pl> wrote in message

> czy mozna posadzic tawue teraz i czy to wymaga jakis wielkich ceregieli
> sensie nawozenie podlewanie etc

_tawula_ przez L jak Lodz.

Mozesz posadzic teraz. Nie ma szczegolnych wymagan.
Rosliny z pojemnikow mozesz sadzic praktycznie o dowolnej porze roku, z
wyjatkiem zimy.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2005-08-07 18:22:56

Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dd5djq$api$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
>
>wielkie dzieki za odpowiedz oczywiscie tawula :)) dysgrafi itd :)
posiadasz jeszcze moze wiedze jak szybko to to rosnie ?

4. Data: 2005-08-07 18:55:35

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> posiadasz jeszcze moze wiedze jak szybko to to rosnie ?

To zalezy od gatunku i odmiany. niektore tawuly beda niskie i rosna powoli
ale sa tez gatunki wyzsze od czlowieka i rosnace ponad metr rocznie. W
pierwszym roku po posadzeniu nie spodziewalbym sie duzych przyrostow.
Koniec koncow nie jest to roslina, ktora przeraza predkoscia wzrostu i
rozmiarami.
Niektore tawuly rozlaza sie klaczami - np. tawula bawolina. Wez to pod
uwage, jesli akurat ta wybierzesz.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2005-08-07 23:19:44

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

WHYSKY napisał(a):
> Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
> wiadomości news:dd5djq$api$1@atlantis.news.tpi.pl...

> posiadasz jeszcze moze wiedze jak szybko to to rosnie ?

Dosyć szybko, ale zalecam mniej whisky [czytaj napisy na butelkach] a
więcej lektur, też tak mam od dziecka, mam nawet jeszcze dwa inne
potwierdzone dys...
:-P
pozdr. Jerzy

"Coś" pojawilo się na trawie (ale nie zielone..)
Ajania
Kosiarka Al-KO
Hortensja
sposób