Cytrynian potasu poszukiwany

1. Data: 2012-01-17 13:46:51

Temat: Cytrynian potasu poszukiwany
Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój nowy urolog zalecił mi picie lemoniady z cytrynianem potasu.
Ma podobno rozpuszczać kamyki nerkowe (szczawiany wapnia)
Przejrzałem ofertę napojów w marketach i nie znalazłem.

Można kupić w kapsułkach z innymi cytrynianami:
http://www.domzdrowia.pl/93224,swanson-multi-mineral
-citrate-complex-potas-wapn-magnez-cynk-60-kapsulek.
html

Czy po prostu zabrać się za zwykłe cytryny.
Znajomy od dawna mi zachwalał taką kurację.
Dopiero nie dawno się dowiedziałem że mam kamyki tego rodzaju.

2. Data: 2012-01-17 14:30:12

Temat: Re: Cytrynian potasu poszukiwany
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.nokaut.pl/pozostale-leki-i-suplementy/swa
nson-cytrynian-potasu-120-kapsulek.html

http://www.doz.pl/leki/p2358-Litocid

Ania

3. Data: 2012-02-06 00:10:38

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Znajomy od dawna mi zachwalał taką kurację.
> Dopiero nie dawno się dowiedziałem że mam kamyki tego rodzaju.

Mój urolog zalecił wódkę, aby rzeczone kamienie przez rozszerzone sikowody
wysikać...

Feromon

ubezpieczenie od urodzenia dziecka
Czy wypisanie recepty ...