Re: Cza było od razu zabić i jusz! :->

Data: 2011-05-28 09:14:20
Temat: Re: Cza było od razu zabić i jusz! :->
Od: "Ghost" <g...@e...pl>

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:irp8fq$qv4$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

i.googlegroups.com...

> [...]
test.jpg

> A- już pamiętam. No cóż- jestem gejem:-)

To nie tak, Ty (z iksela) udajac, ze cos widzisz na obrazku 5 dales sie
zrobic w wala - rzekomo homoseksualisci mieli nic na tym obrazku nie
widziec. Oczywiscie byl to zart, na obrazku faktycznie nie ma nic - ale przy
okazji wyszlo jak bardzo razem z iksela jestescie w stanie oszukiwac samych
siebie i jak slabe macie poczucie humoru.