Czajnik elektryczny - czym sie kierowac przy zakupie?

1. Data: 2003-05-15 13:39:45

Temat: Czajnik elektryczny - czym sie kierowac przy zakupie?
Od: "Ema" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Na co zwrocic uwage kupujac czajnik elektryczny? Na co uwazac, jakiego
kategorycznie nie kupowac?

1. Data: 2003-05-15 13:41:27

Od: "Wojciech Jakóbczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

> Na co zwrocic uwage kupujac czajnik elektryczny? Na co uwazac, jakiego
> kategorycznie nie kupowac?

ja rozumiem ze internet ulatwia zycie, ale czy to nie jest przesada? ;)

wojtek

1. Data: 2003-05-15 13:43:10

Od: tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ema wrote:

>Witam.
>Na co zwrocic uwage kupujac czajnik elektryczny? Na co uwazac, jakiego
>kategorycznie nie kupowac?

Wybierz te ktore Ci sie podobaja i kup najtanszy.

1. Data: 2003-05-15 14:11:25

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ema" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ba05b1$434$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Na co zwrocic uwage kupujac czajnik elektryczny?

Sygnał dźwiękowy, kryta grzałka, obrotowa podstawa, zużycie
prądu. W tej kolejności. Poza tym to chyba wyłącznie kwestia
estetyczna.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-05-15 20:00:31

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> wrote in message

> Sygnał dźwiękowy,

Co? Dawno czajnika nie kupowałam, bo mój Tefal nie chce się zepsuć, ale po
co sygnał dźwiękowy, skoro czajnik ma się sam wyłączyć? Chyba, że chodzi o
pozytywkę umilającą śniadanie:)
Anka

1. Data: 2003-05-16 06:50:12

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...] po co sygnał dźwiękowy, skoro czajnik ma się
> sam wyłączyć? [...]

Wiesz, ja osobiście cenię sobie komfort spokojnego umycia zębów
bez ganiania co pół minuty do kuchni, żeby sprawdzić, czy
czajnik już się wyłączył, względnie ponownego włączania celem
podgrzania wody, która po samodzielnym a dyskretnym wyłączeniu
się czajnika zdążyła wystygnąć :)

Po namyśle mogę ewentualnie obniżyć priorytet i usytuować sygnał
za krytą grzałką (można zagotować mniej wody). A przy zakupie
radzę jeszcze wziąć czajnik w łapkę, uruchomić wyobraźnię i
zwizualizować sobie strumień pary przy różnych kątach
nachylenia.

Pozdrawiam
Hanka, co się właśnie lekko poparzyła parą z firmowego czajnika
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-05-16 07:02:47

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 May 2003 16:11:25 +0200, Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> pisze:

> [...]
>
>Sygnał dźwiękowy, kryta grzałka, obrotowa podstawa, zużycie
>prądu. W tej kolejności. Poza tym to chyba wyłącznie kwestia

Jeszcze liczba zakresów UKF, polifoniczne melodyjki, java,
gry, protokól TCP/IP, sterowanie pilotem, zlacze na podczerwień
i Blue Tooth, automatyczne wykrywanie twardości wody i dobór
odpowiedniego prądu, liczba wbudowanych gier, liczba
predefiniowanych nastawień, możliwość zdefiniowania własnej
konfiguracji dla przynajmniej tylu osób, ile jest w rodzinie, jak
najwięcej wersji językowych (zwłaszcza turecki się przydaje
przy kawie), regulowana podstawka, jak najdłuższe
podtrzymywanie w razie zaniku napięcia w sieci. To są
kluczowe sprawy, reszta jest miej ważna.

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-05-16 07:46:36

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czajnik już się wyłączył, względnie ponownego włączania celem
> podgrzania wody, która po samodzielnym a dyskretnym wyłączeniu

Aaaa. Ja nie ganiam. Ona (ta woda) zagotowuje się, zanim zdążę wystawić z
lodówki to, co potrzebne do śniadania. I chyba wolę włączyć czajnik jeszcze
raz niż czuć się poganiana przez dzwonek, ale ja tak piszę bo nie mam
czajnika z sygnałem. Następny pewnie już będzie z bajerami.:)
Anka

1. Data: 2003-05-16 07:55:19

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 May 2003 10:05:14 +0200, Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> pisze:

>P.S. złośliwy: Ema, zastanów się jeszcze, czy wolisz podziałkę
>wyskalowaną w litrach, czy w filiżankach :)))

Dobrze, że mi przypomniałaś!
Musi mieć konwersję jednostek objętości, ml, oz-y, galony,
pinty, oraz podawać temperaturę w Celcjuszach, Kelwinach
i Ferenheitach. Dzięki Ci Hanko, że mi przypomniałaś o
tym, jakże istotnym ficzerze :-)

1. Data: 2003-05-16 08:05:14

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl>
napisał w wiadomości
> [...]

Kurczę, ludzie, co Wam? Znaczy co, należy wejść do sklepu i
łapnąć pierwszy z brzegu czajnik pod kolor glazury, a reszta to
fanaberie? To ja już w ogóle mam odchyły, bo mnie mój
energooszczędny czajnik z brzęczkiem, kryta grzałką i obrotową
podstawką wnerwia potwornie, bo za głośno szumi :)

Pozdrawiam
Hanka

[...]

okna-Gliwice
Roboty kuchenne...
Rzetelny i w miare tani hydraulik w Poznaniu ... zna ktos ?
farba do drewna
odbiór budowy- nowe przepisy