Czajnik elektryczny taniej od płyty ceramicznej?

21. Data: 2006-12-20 00:32:40

Temat: Re: Czajnik elektryczny taniej od płyty ceramicznej?
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
news:em9u5s$b0e$1@node4.news.atman.pl...

> To tez, ale myślałem akurat o tym, że na jej mniejszej
> powierzchni kamienia grubiej narośnie i szybciej ją odizoluje od
> wody, wydłużając tym samym jeszcze bardziej czas grzania.

I z powyginanej grzałki trudniej jest kamień usunąć niż z płaskiego dna.
Nawet po najlepszych odkamieniaczach coś tam zawsze w zakamarkach zostaje.
A.

22. Data: 2006-12-20 07:57:30

Od: "tomaroc" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

WIELKIE dzieki za wszystkie sugestie i porady!
Nie liczylem nawet ze temat czajnika wywola tyle wypowiedz :-) No ale coz,
to nie pralka czy zmywarka.... on towazyszy nam niemal wszedzie :-)

hehe, pozdrawiam i wesolych swiat wszystkim.
tomaroc.

23. Data: 2006-12-20 08:09:01

Od: "Radosław Wnuk" <radek@w-(hop)-p.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomaroc wrote:
> witam,
Witam
Cajnik ma jeszcze jedna zalete o ktorej nikt nie wspomnial: sam sie wylacza
i nie trzeba go pilnowac. Wchodze do domu sciagam buty, kurtke, ide do
kuchni wstawiam czajnik, potem odpalam kompa, wyjmuje rzeczy z torby (i
robie pewnie milion roznych innych rzeczy) i nagle slysze "pyk": oho woda
gotowa :-) Nie musze szukac garnka/czajnika, ktory zazwyczaj na plycie nie
stoi no i woda mi sie nie wygotuje jak zaczne czytac sciagajace sie maile
:-)

Pozdrofka

--
Radoslaw Wnuk
Polonez 1.6 GLi + LPG + kupa samozaparcia

24. Data: 2006-12-20 08:33:31

Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:
> "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> I z powyginanej grzałki trudniej jest kamień usunąć niż z płaskiego dna.
> Nawet po najlepszych odkamieniaczach coś tam zawsze w zakamarkach zostaje.

Nawet po gotowaniu octu?

--
Tomasz Chmielewski

25. Data: 2006-12-20 08:55:02

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Wnuk" <radek@w-(hop)-p.pl.pl> writes:

> [...]
> stoi no i woda mi sie nie wygotuje jak zaczne czytac sciagajace sie maile

To jest ogromna zaleta.

Ale jeśli już czajnik stawiany na płytę, to _koniecznie_ z
gwizdkiem (harmonią) zamontowanym na stałe i odchylanym przyciskiem.

Gwizdki zdejmowane są na nic - zawsze się zapomina założyć...

MJ

26. Data: 2006-12-20 09:20:36

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gwizdkiem (harmonią) zamontowanym na stałe i odchylanym przyciskiem.
>
> Gwizdki zdejmowane są na nic - zawsze się zapomina założyć...

Po-twier-dzam ;-)

Pzdr

JKK

27. Data: 2006-12-20 15:10:55

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Wnuk <radek@w-(hop)-p.pl.pl> wrote:

> slysze "pyk": oho woda gotowa :-)

Jest taki fajny model Philipsa, który zamiast "pyk" robi "bim"
:-)

J.

28. Data: 2006-12-20 16:39:14

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Chmielewski" <t...@n...syneticon.net> wrote in message

> Nawet po gotowaniu octu?

Nawet.

29. Data: 2006-12-20 19:26:57

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Po ilu sekundacz trąbisz na lebiegę przed Tobą, gdy już zapaliło się zielone, a on[a]
stoi???
Te 5 s w rannym pospiechu to zdecydowanie za długo ;-)
JaC

> To chyba max 5s za dużo.

It has removed 2835 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

30. Data: 2006-12-20 20:46:29

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 12/20/2006 8:26 PM, 666 wrote:
> Po ilu sekundacz trąbisz na lebiegę przed Tobą, gdy już zapaliło się zielone, a
on[a] stoi???
> Te 5 s w rannym pospiechu to zdecydowanie za długo ;-)

Ale lebiega blokuje ci przejazd, a nie ma żadnej przeszkody, żeby nalać
wrzątku zanim czajnik się wyłączy samoczynnie.

Michał

PS Odpowiadaj proszę pod odpowiednio przyciętym cytatem!
http://evil.pl/pip/netykieta.html

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/