Re: Czarna strona Księżyca.

Data: 2020-06-16 00:25:51
Temat: Re: Czarna strona Księżyca.
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2020-06-16 00:11, Izaura wrote:
> [...]
jach-kosciol-katolicki-dyskryminacja/2e6cllv

> Nie jest trudno upasc... ale, podniesc siem i isc dalej...

//tu wersja z tlumaczeniem na przykladach...

"Kazdy czlowiek jest w 90 procentach prowadzony przez karme
Wszechswiata, przez Boga, to znaczy, ze kazdy z nas jest najpierw
narzedziem.
Kiedy wiec osadzam innego czlowieka, osadzam Boga, ktory go prowadzi,
swiadczy to o tym, ze wzrasta we mnie pycha, ktora jest zablokowywana
powaznymi chorobami.
Wniosek jest taki: mozemy walczyc ze zlem, ale nie mozemy osadzac zla,
poniewaz przy pomocy 'ziemskiego blota', oczyszczana jest nasza dusza.
Dusza moze 'ublocic' siem wtedy, gdy przylgnie do ziemskich dobr.
Umiejetnosc wewnetrznego przyjecia zla, jako danego przez Boga, przy
rownoczesnej umiejetnosci sprzeciwiania siem mu na zewnatrz, to
umiejetnosc bycia zdrowym."

https://youtu.be/h-UZ0aXa7pY?t=164