Czas na grilla .....marynata i bejca

31. Data: 2006-05-16 10:20:24

Temat: Re: Czas na grilla .....marynata i bejca
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:e4c8gq$p6l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "nemezis" <p...@v...pl> wrote in message
>
> Ty Orionidze, daj sobie spokój, wcale nie wzięli ciebie za mnie, to tylko
> podpucha była, a ty dałeś się złąpać za fujarę jak szczyl...

Ja szanuję Panie, a zwłaszcza teściowe, bo cieszyly się moimi dziećmi, jakby
same je urodziły, to była ich druga i bardzo piękna młodość. To urodziwe
kobiety, wrażliwe i czujące, czasem już bez męża... Mam wiele ciepłych uczuć
dla nich.

32. Data: 2006-05-16 10:23:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nemezis" <p...@v...pl> wrote in message
> Użytkownik "BasiaBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości

> Po zapoznaniu się z postami ostatnich kilku miesięcy
> mogę przypuścić Panslavistę. Jeżeli tak, to jest to pan zawsze
> i na kazdej grupie skłócony ze wszystkimi.

GWno prawda. Na tej grupie piszę od bardzo niedawna...
Stosuję zasadę symetrii... Więc uważaj, byś po raz drugi nie wszedł u mnie
na grabie, bo ci kiepała pęknie, gdy zrobisz se puku...

33. Data: 2006-05-16 10:28:18

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

nemezis napisał(a):
>Nie jestem nim, a umiejętność analizy logów
> pocztowych nie jest chyba Paniom obca ?

Nie jest, faktycznie.
Jednak uczulenie może być nie tylko na osobę, a na postawę, czy
mentalność. Ta wydawała się pokrewna. Być może to tylko błędne wrażenie.
W każdym razie przepraszam ze sugestię, byś był kimś innym.

> Precyzja jest jedną z cnót rozumu..

No właśnie ;)

>Gdzie w poście tytułowym
> była mowa o imponowaniu ?

Nie odpowiadałam na post tytułowy, a na ten, w którym zacząłeś
"imponować". Myślałam,że to widać ;)

> Mówilem o okazywaniu szacunku i pewnym ceremoniale
> z tym związanym . Ceromoniale jako sposobie wyrażania
> właśnie szcunku i sympatii wobec swoich gości.
> Zresztą nie będę się rozwodził, bo zapewne
> chodzi o "czepianie się słów", a nie meritum wypowiedzi.

Wiem, co mówiłeś, dlatego odpowiedziałam. Rozmawiamy słowami i to
właśnie one są odpowiedzialne za "meritum wypowiedzi". Gdybys używał
określeń bardziej odpowiednich, jak na piewcę precyzyjności przystało,
nie byloby mojego "czepiania" się. Przypominam, ze chodziło o
"imponowanie". O sympatii wobec gości mowa jest dopiero teraz, gdybys od
tego zaczął, prawdopodobnie nie byloby tej rozmowy wcale.

> Bez komentarza. Wyjaśnienie wyżej . Moje stosunki z teściową
> są poprawne, choć okazjonalne. I to nie z powodu mojej postawy
> wobec niej.

Ale to naprawdę nie jest istotne. Istotna jest pewna postawa, która mnie
w Twoim liście niemiło zaskoczyła. Dzielenie ludzi przyjmowanych przez
Ciebie na tych, przed którymi należy się pokazać (tzw. imprezy
prestiżowe) i na te 'dla teściowej' - tu oczywiście rozumianej hasłowo,
jako symbol ludzi mniej ważnych dla Ciebie.
To dzielenie mi się nie podoba, a nie hasło 'teściowa' :)

> A Pani znowu swoje ? Nie mam potrzeby nikomu i w niczym
> imponować. To raczej wielu moich przyjaciół imponuje mnie.
> W sensie wiedzy, dowcipu, urody czy kultury osobistej
> Co do deklaracji ostracyzmu moich grillów mogę wyrazić
> z tego powodu tylko żal. Lubię ludzi i wolne chwile lubię spędzać
> w towarzystwie.Na pewno by się Pani nie naraziła na takie
> przyjęcie jakie spotkało mnie na tej grupie.

Teraz zaczynasz brzmieć o wiele sympatyczniej. Przyjęcie na grupie było
wywołane pierwszym wrażeniem, które to zawsze może zostać zastąpione
kolejnym.

> Tym bardziej, że pamiętam sprzed lat pewną panią Basię
> zamieszkałą w Anglii której hobby to były koronki.
> A walory umysłu przeważały chyba nad artystyczną wrażliwością.

Mam z tego wysnuć jakiś morał ? ;)
--
pa, BBjk

34. Data: 2006-05-16 11:26:29

Temat: Odp: Czas na grilla .....marynata i bejca
Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e4c8gq$p6l$...@n...news.tpi.pl...

> "nemezis" <p...@v...pl> wrote in message
>
> Ty Orionidze, daj sobie spokój, wcale nie wzięli ciebie za mnie, to tylko
> podpucha była, a ty dałeś się złąpać za fujarę jak szczyl...

Wstyd - nie?
Ja też różnicy nie widzę.

Shit...
Nemezis, Panslavista - dla mnie wsio rawno :-)

Smaczności - Wojtek H.

35. Data: 2006-05-16 11:48:24

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:

> Bo ja tak sobie pomyślałem, że muszę Ci zaimponować.

Mi?
Mi nie musisz :)
Ania

--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl ****** http://skocz.pl/bjbu *****

36. Data: 2006-05-16 12:29:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> wrote in message

> [...]
> Ja też różnicy nie widzę.
>
> Shit...
> Nemezis, Panslavista - dla mnie wsio rawno :-)

To H przy wojtku to napewno samo H?

37. Data: 2006-05-16 12:51:08

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Nie znasz się i tyle :p
> Grill zwykły to taki za 19.99 kupiony w tesco, grill prestiżowy to taki,
> który kosztował co najmniej 49,99 :P

A propos, to z ręką na sercu rzec muszę, iż najlepszy grill jaki miałam to
taki z tesco za 9.99
Pozdrawiam - Agnieszka
A do nemezisa - po co tak to biedne mięsko męczysz przed wrzuceniem na
grila?

38. Data: 2006-05-16 13:08:13

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:

> A propos, to z ręką na sercu rzec muszę, iż najlepszy grill jaki
> miałam to taki z tesco za 9.99

Co nie zmienia faktu, że nie był prestiżowy :P

Ania

39. Data: 2006-05-16 13:58:56

Od: "nemezis" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> taki z tesco za 9.99
> Pozdrawiam - Agnieszka
> A do nemezisa - po co tak to biedne mięsko męczysz przed wrzuceniem na

Sam nie wiem jak by tu odpowiedzieć nie powodując
gradobicia ?
Wyraźnie przecież było, że nie zawsze trzeba "mięsko męczyć".
Czasami wystarczy jakiś stary kawałek na węgle rzucić i podać
taki wpółspalony.
Są tu grupowicze, którzy nawet preferują ten styl .
A dlaczego niekiedy warto "pomęczyć" ?
Proponuję raz tak przygotować szaszłyk i karkówkę jak
zaproponowałem. Odpowiedź nasunie się sama.
A jeżeli będzie to golonka to do "bejcy" (na 1l) dodajemy
szklankę piwa.
I teraz ja pozwolę sobie zadać pytanie sceptykom ?
Czy ktoś piekł surową golonkę na grillu bez wstępnego
przygotowania ? Jak smakowała ?
Jerzy J.

40. Data: 2006-05-16 14:09:51

Od: "nemezis" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Hm....ciekawe po co ?
Ale rzeczywiscie używałem o...@m...pl

>GWno prawda. Na tej grupie piszę od bardzo niedawna...
>Stosuję zasadę symetrii... Więc uważaj, byś po raz drugi nie wszedł u mnie
>na grabie, bo ci kiepała pęknie, gdy zrobisz se puku...

Spokojnie ! Tu nie pl.soc.polityka.
Hamuj się Waść. Nie wiem kiedy było ten pierwszy raz.
Ale jeżeli masz na myśli dawe czasy.... to wyluzuj !
Baran byłeś i tyle. Mam nadzieję, że Ci się poprawiło
po dobrym odżywianiu według przepisów p.r.k.
Jerzy Jaworski

gorzała
szczypiorek
Pojemnik próżniowy