Czas przestać byc podglądaczem... ;)

21. Data: 2005-06-18 06:14:41

Temat: Re: Czas przestać byc podglądaczem... ;)
Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana_Koli napisał:
> Użytkownik "Kot"

> *************
>
> Ooo, czesc Bozenka !!!
> Echo Kota ;-)

Ooooo, Bozenka .... heloł :D

sekutnica z kawom

22. Data: 2005-06-18 07:43:36

Temat: Re: Czas przesta? byc podglšdaczem... ;)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jun 2005 07:46:16 +0200, t...@g...pl (Kot) wrote:

>To ja zacytuje Trysa:
>
>skorka z 6 - 8 cytryn z Amalfi (wielkie cytryny z celulitem, miazszu
>
>Ja zrobilam z pol litra, cytryn z Amalfi nie mialam, ale znalazlam inne, wielkie, z
celulitem, cukru przepisowo, no i dobrze, bo po tym rozcienczaniu to i tak malo
slodkie wyszlo ;)

>Kot

Bo w sumie ma byc malo slodkie - crema di limoncello robi sie z
mlekiem skondensowanym i TO dopiero zasladza...cos dla Kota

Pierz (nota bene wlasciciel Kota!)
K.T. - starannie opakowana

23. Data: 2005-06-18 09:10:58

Temat: Re: Czas przesta? byc podgls(daczem... ;)
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>Bo w sumie ma byc malo slodkie - crema di limoncello robi sie z
>mlekiem skondensowanym i TO dopiero zasladza...cos dla Kota

Mnie sie skala slodyczolubnosci ostatnio ostro przesunela - od tego
montignaca ;)

>Pierz (nota bene wlasciciel Kota!)

Tak Ci sie wydaje ;PP

Kot, wlasciciel Pierza, co wlasnie PRAWIE skonczyl spodnico-gacie dla
dzidzi, ale sie obudzila - ciag dalszy wieczorem...

--
Promocja! Format 15x20 tylko 99gr!
Zamów odbitki cyfrowe online - odbierz za darmo w EMPiK-u lub wyślemy Ci je pocztą

24. Data: 2005-06-18 10:33:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jun 2005 11:10:58 +0200, t...@g...pl (Kot) wrote:

> [...]
>
>Kot, wlasciciel Pierza, co wlasnie PRAWIE skonczyl spodnico-gacie dla
>dzidzi, ale sie obudzila - ciag dalszy wieczorem...

hehehehehe i hehehehehhe

Pierz
K.T. - starannie opakowana

25. Data: 2005-06-18 12:35:03

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:
> [...]

ciii,
no to ciach, cytata:

No to tak: jestem wlasnoscia Krysi, rzonomenrzem Krychy & Co(tow), mama Agi
Tylko tyle ;-)

Kot

koniec cytata

no i co?

sekutnica juz prawie zrobiona

26. Data: 2005-06-18 13:11:36

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

>UĹźytkownik Krysia Thompson napisaĹ?:

>ciii,
>no to ciach, cytata:
>
>No to tak: jestem wlasnoscia Krysi, rzonomenrzem Krychy & Co(tow), mama Agi
>Tylko tyle ;-)
>
>Kot
>
>koniec cytata
>
>no i co?

No i masz w ucho ;PP

Kot

Ps. A Tobie sie nigdy nie zdazylo zmienic zdania ??? A pozatym widzialas
kiedys kota, co mial wlasciciela ??????

27. Data: 2005-06-18 14:19:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Jun 2005 14:35:03 +0200, sekutnica
<s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>no to ciach, cytata:
>
>No to tak: jestem wlasnoscia Krysi, rzonomenrzem Krychy & Co(tow), mama Agi

No, WRESZCIE ktos mi wierzy :)))))

a beda zdjecia Ciebie?? MUSZA buyc i tyle

pierz
K.T. - starannie opakowana

28. Data: 2005-06-18 15:21:30

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson"

> No, WRESZCIE ktos mi wierzy :)))))
>
> a beda zdjecia Ciebie?? MUSZA buyc i tyle

*********
A GDZIE Wyscie sie przeniosly z tymi Waszymi gadkami ?
Sio do domu! Cafe zieje pustkami ...
;-PPP
AniaK

29. Data: 2005-06-20 11:06:52

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sekutnica" wrote in message news:d90ee0$6v6$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Ooooo, Bozenka .... heloł :D
|
| sekutnica z kawom

Hejeczka, Dziewczyny :)))

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

30. Data: 2005-06-20 11:08:08

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ana_Koli" wrote in message news:42b43b3a$0$2123$f69f905@mamut2.aster.pl...

| Użytkownik "Krysia Thompson"

| *********
| A GDZIE Wyscie sie przeniosly z tymi Waszymi gadkami ?
> [...]

Przyszla mama i pogonila z piaskownicy... ;-P
ale ja juz tez spadam, bo i mnie sie dostanie ;)

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

xxx budki dla ptaszków
[szydełko] czapeczki dla niemowlaczków