Czasami...

11. Data: 2007-11-25 11:42:24

Temat: Re: Czasami...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Masz 'racjem' :)

Powinnaś mi napisać raczej: "I kto to mówi?"

:-D

PS. Idę rosołek nastawić, bo plucha dziś okropna u nas, a złoty rosołek
jak słoneczko złote :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

12. Data: 2007-11-25 11:45:26

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 12:25, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Fra, nie miej mu za złe. On szorstki jest czasem, ale też nieźle
> "carpuje" :-)

Nic nikomu nie mam za zle :) Moze czasami odbieram cos w troszke inny
sposob, ale wiem, ze Pansalvista nie mial nic zlego na mysli :) Ja
zreszta tez nie.

> I ja, i wiele innych osób - klub by można założyć ;-P

Hihi. Moze zalozmy - Klub Ludzi 'Carpujacych' ;) (czy nie wychodzi
KieLCe? ;))

--
Fra

13. Data: 2007-11-25 14:53:57

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile"

> I tak np. _myslac_ (nie _doswiadczajac_ w danej chwili) o sytuacji
> zagrozenia swojego (lub czyjegos) zdrowia/zycia, czlowiek moze sobie
> cos tam wyobrazac - swoja reakcje, zachowanie, emocje, pragnienia,
> oczekiwania, jak rowniez reakcje i emocje innych, bliskich nam osob.
> Troche inaczej, pokusze sie nawet o stwierdzenie _cakowicie inaczej_
> maja sie sprawy, gdy 'cos' (choroba, zagrozenie zycia, smierc)
> przestaje byc mysla/wyobrazeniem, a staje sie rzeczywistoscia.

Dokładnie tak.
Dlatego tak mi trudno pocieszać kogokolwiek, gdy znajomość
czyjejś sytuacji ogranicza się do moich wyobrażeń.
Co nie oznacza, że nie mam takiego kogoś w pamięci,
w ciepłych myślach, otoczonego moimi dobrymi życzeniami.

Pamiętaj o tym Fragilka!
I o tym, że uważnie czytam wszystkie twoje posty.

-jk

14. Data: 2007-11-26 00:31:53

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lis, 15:53, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> Co nie oznacza, że nie mam takiego kogoś w pamięci,
> w ciepłych myślach, otoczonego moimi dobrymi życzeniami.

:)

> Pamiętaj o tym Fragilka!

Pamietam Kasiu o wszystkim, co do mnie napisalas (tu i tam) :) I
dziekuje :)
Twoje slowa byly, i _caly czas sa_ dla mnie podpora i pocieszeniem.
Ktos moze powiedziec - slowa to tylko slowa. Jednak sa one niezmiernie
wazne i potrzebne drugiemu czlowiekowi. Sa wrecz nieocenione.
Sa takie slowa, do ktorych czesto sie wraca...

Dzieki.

--
Fragile

15. Data: 2007-11-28 21:15:54

Od: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <e...@i...pl> napisał(a):

> czasami chcialabym
> [...]

i tak umieramy samotnie.

16. Data: 2007-11-28 21:25:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna pisze:

> i tak umieramy samotnie.

to, że umieramy samotnie jest niczym
to, że cierpimy samotnie jest wszystkim

--
http://ballada.peronowa.patrz.pl/

Ś.P. Stirlitz

17. Data: 2007-11-28 21:35:31

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> to, że umieramy samotnie jest niczym
> to, że cierpimy samotnie jest wszystkim

przetłumaczmy:

to, że przeżywamy jedno z najsilniejszych cierpień samotnie jest niczym
to, że cierpimy samotnie jest wszystkim

don gav

18. Data: 2007-11-28 21:40:49

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone napisał(a):
> tren R<t...@p...pl>

> przetłumaczmy:
>
> to, że przeżywamy jedno z najsilniejszych cierpień samotnie jest niczym
> [...]

Możecie przestać nadawać pogrzeby?
:-)

19. Data: 2007-11-28 21:41:16

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 22:15, "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> wrote:

> i tak umieramy samotnie.

Jednak ci, ktorzy tu zostaja, i ktorzy nas kochaja - cierpia.

--
Fragile

20. Data: 2007-11-28 21:43:18

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 22:41, Fragile <e...@i...pl> wrote:

> Jednak ci, ktorzy tu zostaja, i ktorzy nas kochaja - cierpia.

Cierpia samotnie. I kolko sie zamyka...

--
Fra

Re: odhumanizowany dyskurs
MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (3054)
Nasza miłość zostaje odrzucona.
Romans internetowy