Czasami...

31. Data: 2007-11-28 21:54:52

Temat: Re: Czasami...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone napisał(a):
> Ikselka<i...@p...onet.pl>
>
> [...]
>

> Wisielczy humor jest też częścią życia :)

Znam jedną osobę, co w momencie dowiedzenia sie o śmierci znajomego
powtarzała zawsze, kiwając głową: "Cóż, takie jest życie!"
Z upływem lat mówiła to już coraz rzadziej...

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

32. Data: 2007-11-28 22:00:31

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

0hsy.googlegroups.com...

> Ty kąpiesz się nie dla mnie w pieszczocie pian...

Na każdym miejscu i o każdej dobie...

A poza wszystkim - cieszę się, że żyjesz, bo już miałam wołać na puszczy :-)

33. Data: 2007-11-28 22:01:48

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 22:45, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Fra, już Ty sie o nich nie martw.

A ja taka jestem, ze siem martwiem :(

> Więc nie martw sie o nich, tylko żyj i nie zatruwaj życia sobie i
> bliskim swoim smutkiem na temat umierania :-)

Bliskim nie zatruwam, wiec tutaj moge, nie? :)
Wszyscy sobie tu pozwalaja na rozne dziwactwa, to mi wolno pobyc
smutna.
Wiesz jak to jest ciagle sie usmiechac na sile do tych, ktorych
kochasz, by sie nie martwili? Pewnie wiesz, chociaz nie jestem pewna.
No, wiec przynajmniej tutaj sobie smece. Buuu :)

> I przestań nadawać pogrzeby

A kto powiedzial, ze tu wokolo musi byc wesolo, heh? :)
No nie rozumiem, co sie tak wszyscy wzbraniaja przed tematem
cierpienia i smutku?
Nie zamierzam sie chichrac na sile, jak mi sie nie chce chichrac!
W zyciu jest czas na smiech i na lzy.
W moim teraz sa lzy, i nie bede sie smiala na sile. A jak sie komus
nie podoba, to jego problema :) Wot! Finito! :)

--
hahaha :)))
rozesmiana Fragile

34. Data: 2007-11-28 22:06:56

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 22:47, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

> [...]
Dzieki :)
Syty glodnego nie zrozumie
Panslavi cierpiacego zrozumiec umie :)

--
Fragile

35. Data: 2007-11-28 22:07:34

Od: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Uspokoisz się???

o, np. to o czy pisal bluzgacz o szczerosci i braku zaklamaniao o bludzie i
oszukiwaniu sie.
z czym mam sie uspokoic? do kurwy nedzy?
przeciez umra, tak czy nie?, a ty co myslisz ze bedziesz wiecznie zyc?

wszyscy umrzemy, czy to nie jest pocieszajace? ci co rozpaczaja, ty co
cierpia, ty co wiecznie ciesza sie z byle gowna, wszyscy!

36. Data: 2007-11-28 22:13:45

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> A ja taka jestem, ze siem martwiem :(

Nie tylko Ty...

> Bliskim nie zatruwam, wiec tutaj moge, nie? :)

Tutaj możesz. Ja tylko protestuję, by inni tutaj to robili.
!!!

> [...]
> Wiesz jak to jest ciagle sie usmiechac na sile do tych, ktorych
> kochasz, by sie nie martwili? Pewnie wiesz, chociaz nie jestem pewna.

Wiele razy się śmiałam, wypadając z pokoju, aby się za drzwiami zsunąć
po ścianie na podłogę płacząc...
Moja matka też się smiała i pytała, jaka pogoda na dworze - a w jej
oczach widziałam wszystko i tak...
Nie oszukasz nikogo z nich. Nie łudź się. Oni zbyt dobrze Cię znają.
Możesz tylko oszukiwać siebie, że udaje Ci sie oszukiwać ich.
To świadczy o Twej odwadze.

> No, wiec przynajmniej tutaj sobie smece. Buuu :)

Więc ja tutaj głaszczę Ciebie po głowie.

> A kto powiedzial, ze tu wokolo musi byc wesolo, heh? :)
> No nie rozumiem, co sie tak wszyscy wzbraniaja przed tematem
> cierpienia i smutku?

Nie wzbraniają się wszyscy, tylko ja. Bo ja nie pozwalam smutkowi
zapanować nad Tobą - na miarę moich skromnych możliwości.

> Nie zamierzam sie chichrac na sile, jak mi sie nie chce chichrac!

Tobie wolno. Co tylko chcesz.

> W zyciu jest czas na smiech i na lzy.
> W moim teraz sa lzy, i nie bede sie smiala na sile. A jak sie komus
> nie podoba, to jego problema :) Wot! Finito! :)

Nie podoba się - nie to, lecz własna bezsilność...

> --
> hahaha :)))
> rozesmiana Fragile

G...o prawda... No ale chociaż spróbuj sobie wyobrazić, że sie właśnie
do mnie uśmiechasz :-)

37. Data: 2007-11-28 22:14:15

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O, wlasnie! Jedna odwazna, ktora napisala tak, jak jest :)

--
Fragile

38. Data: 2007-11-28 22:15:39

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):

> [...]
> z czym mam sie uspokoic? do kurwy nedzy?
> przeciez umra, tak czy nie?, a ty co myslisz ze bedziesz wiecznie zyc?

Nie, ale myślę o szklance w połowie pełnej, "do k... nędzy" - jeśli ten
dopisek w cudzysłowie pomoże Ci w percepcji.

39. Data: 2007-11-28 22:27:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

0hsy.googlegroups.com...

> Na każdym miejscu i o każdej dobie...
>
> A poza wszystkim - cieszę się, że żyjesz, bo już miałam wołać na puszczy
:-)

Jam w przestworzach i otchłani
Cicho wszędzie ciemno wszędzie,
Ni nieba, ni tęczy, nic nie męczy
Ani jedna myśl płocha, ani badylek
Sękaty jak ona opuncja na pustyni
Przeszkody i zajęcia mi nie czyni...

40. Data: 2007-11-28 22:30:57

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> przetłumaczmy:

lubisz tłumaczyć co inni mają na myśli?

--
http://ballada.peronowa.patrz.pl/

Ś.P. Stirlitz

Re: odhumanizowany dyskurs
MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (3054)
Nasza miłość zostaje odrzucona.
Romans internetowy