Czego nie lubią (boją się) mężczyźni...

11. Data: 2010-03-19 15:07:19

Temat: Re: Czego nie lubią (boją się) mężczyźni...
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-19 07:09, J-23 pisze:
> [...]
j-umyje-swej-ukoc...

> Hm!
> No, ja napisalem czego nie lubie u kobiety, ktora kocham.
> A kocham na ogol wspaniale dziewczyny.
> Z ostatnia taka jestem juz ponad 30-ci lat.
> Z reszta Twojej wypowiedzi sie zgadzam.
> Tez nie lubie chamstwa, kretactwa, malostkowosci, zasranstawa
> wszelkiego.
> Zarowno u Pan, jak i u Panow.

W takim razie gratuluję Wam obojgu. Tak trzymajcie.

12. Data: 2010-03-19 15:52:24

Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mężczyzną to się trzeba urodzić, a niektórzy faceci - niestety do końca
> życia - pozostają dupkami.

Ot, typowe babskie gęganie:) Co to znaczy "urodzić się"? Jakiś mistycyzm?
Jak niemowlak ma fiutka, to znaczy że urodził się mężczyzną. A że potem
mamusie czynią z niektórych dupków, to cóż? Hegemonia kobiet w dzisiejszym
świecie tworzy całe stada półmężczyzn - to prawda. Ale to WY jesteście
temu winne. Bo zamiast siedzieć grzecznie na tyłkach i czynić, co do was
należy, wydaje się wam, że macie prawo gęgać. I to cały problem. Mniej
babskiego gęgania, a więcej kobiecej mądrości - oto recepta na to, żeby
jakość mężczyzn znacznie się poprawiła.

De

13. Data: 2010-03-19 16:31:22

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-19 16:52, DeDe pisze:

> [...]
> macie prawo gęgać. I to cały problem. Mniej babskiego gęgania, a
> więcej kobiecej mądrości - oto recepta na to, żeby jakość mężczyzn

Do garów gęgulo jeden!
Już dawno minęły czasy, kiedy kobieta potulnie siedziała i robiła, co
mężczyzna jej kazał. Pomyliło Ci się coś z pojęciem: "służąca".
A co Ty kmiocie czynisz, żeby Twoja wątpliwa jakośc się poprawiła?
Pracuj nad sobą.

14. Data: 2010-03-19 17:44:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Do garów gęgulo jeden!

Słodkie :> Masz już swojego Romea, to się odczep od innych facetów, a nie
wszystkich byś chciała ustawiać do pionu.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

15. Data: 2010-03-19 18:10:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Słodkie :> Masz już swojego Romea, to się odczep od innych facetów, a nie
> wszystkich byś chciała ustawiać do pionu.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - ujawniło się, że Migdalińska
to feminazistka...

16. Data: 2010-03-19 18:36:48

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-19 18:44, Aicha pisze:

> Słodkie :> Masz już swojego Romea, to się odczep od innych facetów, a nie
> wszystkich byś chciała ustawiać do pionu.

Kogoś poustawiać trzeba ;)
I ani myślę się przyczepiać do takiej gęguli-zrzęduli.

17. Data: 2010-03-19 18:38:58

Temat: Re: Czego nie lubi? (boj? si?) m??czy?ni...
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-19 19:10, Panslavista pisze:
> "Aicha"<b...@t...ja> wrote in message

> Nie ma tego z?ego co by na dobre nie wysz?o - ujawni?o sie, ?e Migdalinska
> to feminazistka...

Ach, Pan, jak zwykle, wszystko wie "najlepiej" ;P Tylko czytać nie
potrafi, albo.. okularki gdzieś się zapodziały....
Przekażę Migdalińskiej.
Pozdrawiam
Magdulińska

18. Data: 2010-03-19 18:41:46

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słodkie :> Masz już swojego Romea, to się odczep od innych facetów, a nie
> wszystkich byś chciała ustawiać do pionu.

Od "ustawiania" facetów mamy już specjalistkę :)
http://www.youtube.com/watch?v=Qiil4sLeZQc

19. Data: 2010-03-19 19:37:10

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ho099v$kqg$1@nemesis.news.neostrada.pl>, m...@o...pl
says...
> [...]
> mężczyzna jej kazał. Pomyliło Ci się coś z pojęciem: "służąca".
> A co Ty kmiocie czynisz, żeby Twoja wątpliwa jakośc się poprawiła?

Heh - tak się właśnie zastanawiałem do kogo jest adresowany Dzień Cipki
[jakoś w kwietniu] i wyszło mi, że do kobiet przez kobiety [ja tam nie
mam z tym pojęciem problemu, aczkolwiek dawno nie zapoznałem fajnej ...
;>]. Na logikę Manifa pewnie też jest manifestacją kobiet wobec
uczestniczek Manify. Kobiecy umysł ciężki jest. :)

To było tytułem wstępu.

A teraz do rzeczy - kobiety, niektóre nadal potólnie siedzą i robią co
im mężczyzna każe - znam to z obserwacji. Więc zanim zgeneralizujesz, to
... zastanów się czy chcesz powiedzieć, to co powiesz. ;>

Pozdrawiam zawianie
Flyer

20. Data: 2010-03-19 20:07:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 21:08:34 +0100, Magdulińska napisał(a):

> To nie kobiety, tylko głupie gęsi...
> Kobieta ma swoje zdanie i basta ;)

A przede wszystkim nie musi go forsowa.
Sto razy pisałam: prawdziwa kobieta przy prawdziwym mężczyźnie nie musi
walczyć o swoje prawa, ona je po prostu ma, plus jako bonus jego
uwielbienie :-)
--

Ikselka.

p a r y t e t