Czego nie lubią (boją się) mężczyźni...

51. Data: 2010-03-20 14:05:07

Temat: Re: Czego nie lubią (boją się) mężczyźni...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Nowy murzyn?
> No nieźle, nieźle ;-)

Nie rozumię? :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

52. Data: 2010-03-20 14:05:25

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-20 13:44, Aicha pisze:

> Jak wyciągniecie wnioski, to dajcie znać :)

Zapewne i jedno i drugie.

53. Data: 2010-03-20 14:09:13

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-20 14:17, Aicha pisze:

> Jeśli nie rozumiesz natury mężczyzn, to się dokształć, a nie krzycz na
> każdego, który pisze szczerze, co mu na wątrobie leży. Bo widać
> ewidentnie, że sobie nie radzisz z męską stroną rzeczywistości
>
> A co do mnie... To prawda, od wczorajszego południa nie rozmawiałam z
> moim nowym Muzem i miałam doua (jakieś uzależnienie czy cuś?). Ale już mi
> humor wrócił i chęć do życia :P

Spokojnie, mężczyzn rozumiem.
Ale jeśli jakiś dupek wypisuje farmazony, to nie będę tego czytała na
spokojnie.
Mam swoje zdanie i nie zawaham się go użyć.
Do zwykłego faceta trzeba mówić wprost, bo inaczej nie zrozumie.
A prawdziwy mężczyzna..... On mnie rozumie nawet bez słów i ja Jego też.

54. Data: 2010-03-20 14:12:19

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-20 14:02, cbnet pisze:
> Czyli brakuje ci faceta, jak widzę.
> Jak wiele jesteś w stanie poświęcić, aby odmienić swoją jałową
> egzystencję?
>
> Nie chodzi o poświęcenie dla faceta, ale dla uzyskania komfortu
> poczucia braku jałowości, który cię uciska nawet już lekko na mózg.
>
> BTW rzeczywiście cenisz/lubisz szczere rozmowy? ;)
> Bo jeśli nie, to sorry.

Moja rada: przejdź się do okulisty - bo źle widzisz.
Na pewno nie mam zamiaru dla nikogo i niczego poświęcać siebie.
Moja - jak to nazywasz egzystencja - nie jest jałowa.
Jestem szczęśliwa - czego i Tobie życzę.
Szczerych i mądrych ludzi sobie cenię, szczerych debili nie toleruję.

55. Data: 2010-03-20 14:14:57

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-20 15:03, Ender pisze:

> Bo faktycznie robi to z bezsilności?
> Sama sobie jest wrogiem, sędzią i katem, w dodatku bardzo okrutnym.
> Każsd się w życiu przejedzie nie raz, ale nie siedzi i nie ryczy, tak
> ja k ta beksa zasrana, tylko bierze się w garść, podnosi i idzie dalej.
> Jeszcze drugiemu poda rękę, jak ten drugi się wyłoży.
> Co za gówniara. Musiałą mieć chyba naprawdę upośledzoną matkę,
> że jej nie dała jakiegoś minimum odporności nalanie od życia.
> ENder
Biedactwo - żal mi Ciebie ENderku, jak Ty jesteś żałosny.
Mazgaj z Ciebie i mięczak i.... nie masz ikry.

56. Data: 2010-03-20 14:28:00

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-20 15:15, Ender pisze:

> A w czym dla ciebie objawia się ikra?
> Jara ciebie ten pojeb prawus, który cię ćwiczy? ;-)
> ENder
Ikra, to to "magiczne coś", czego nie można określić słowami, ale
wiadomo, czy ktoś to ma, czy nie.
Co do Prawusa...... nie, nie "jarają" mnie starsi panowie. Niech sobie
wypisuje, co chce - mi on nie wadzi - ani mnie on ziębi, ani grzeje.
Ćwiczę sama - nie potrzebuję "trenera", a tresuję swojego psa ;)

57. Data: 2010-03-20 14:58:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś w takim wieku, jak widzę, że jeszcze z 5 lat takiego naprężania się
i pewnie będziesz się oferować byle real-debilom w super-promocjach.
Jak chcesz. ;)

--
CB

58. Data: 2010-03-20 15:52:03

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-20 15:32, Ender pisze:

> No przecież o tym piszę.
> Że tarzasz się i użerasz z jakimiś zawszonymi psami,
> zamiast wyjść do ludzi i pokazać,
> że jesteś naprawdę świetnym człowiekiem.
> Jak chcesz, to rzuć temu kundlowi czasem jakiś patyk,
> ale nie bój się tak bardzo pogadać czasem jak człowiek.
> Nikt ci tu krzywdy nie zrobi lalusiu.
> ENder

No no - smerfem nie jestem ;)
Pieskowi to nawet kiełbaskę rzucę i się z nim pobawię.

59. Data: 2010-03-20 19:31:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Nie rozumiesz, że napisałaś, że masz nowego Murzyna?
> To po co to napisałaś? Dziwne.

Murzyn jest od czarnej roboty, a Muz od inspirowania. Nie tylko
trurczości.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

60. Data: 2010-03-20 19:45:06