Czego sie nie robi dla swoich!

1. Data: 2007-07-05 12:00:07

Temat: Czego sie nie robi dla swoich!
Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,8993591,prasa.html
To jest SAMABRONA!

2. Data: 2007-07-05 14:54:00

Temat: Re: Czego sie nie robi dla swoich!
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zmotoryzowany"
> http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,8993591,prasa.html
> To jest SAMABRONA!

Parti chlopskie zawsze tak robia gdy sa przy wladzy

Leszek

3. Data: 2007-07-05 16:09:52

Od: "Wolvier" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A czego się spodziewałeś gdy wicepremierem jest człowiek skazany prawomocnym
wyrokiem sądu? (można by rzecz "kryyyminalista") albo "pijak i złodziej bo każdy
pijak to złodziej".

4. Data: 2007-07-09 01:39:04

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zmotoryzowany" >

http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,8993591,prasa.html
To jest SAMABRONA!
- cóż druga partia po PO, która troszczy się o swój elektorat.

Chyba prawdziwym ON zamieszkałym na wsi, bardziej przydałoby się, gdyby raz
na
jakiś czas odwiedził ich pracownik GOPSu lub lokalnego PCPRu, zapytał
się czy czegoś nie potrzeba.
Sporo ON na wsi, nie ma normalnych warunków sanitarnych, odpowiedniego
sprzętu
rehabilitacyjnego a takie rzeczy jak: komputer i internet - to są zbytki i
cuda na kiju ;-)

Pozdrawiam Piotr Grela

"Najnowsze badania wykazują, ze 3 z 10 Polakow żyje w stresie,
pozostałych 7 - w Londynie."

5. Data: 2007-07-09 04:32:39

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest SAMABRONA!
> - cóż druga partia po PO, która troszczy się o swój elektorat.

Wg. mnie o swoich czlonkow i ich rodziny bo to oni beda decydodowac ile komu
doplacic do skladek

> [...]
> sprzętu
> rehabilitacyjnego a takie rzeczy jak: komputer i internet - to są zbytki i

Tak zyje wiekszosc on nietylko na wsi.

Leszek

> Pozdrawiam Piotr Grela
>
> "Najnowsze badania wykazują, ze 3 z 10 Polakow żyje w stresie,
> pozostałych 7 - w Londynie."

pralnia
praca
Pełnosprawni w pracy...