Czego uczy serial "Rodzinka.pl" ?

61. Data: 2016-06-23 12:53:43

Temat: Re: Czego uczy serial "Rodzinka.pl" ?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 12:50:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> No nie każda, sugestia cofnięcia się gdy mózg wymyśla bzdury może nie
> podpadać pod okultyzm, ale gdy umysł pobiera dane skądś (kronika
> Akashy?) tak że część danych jest prawdziwa to okultyzm.
> Podobnie jak demony przy egzorcyzmach kłamią ale mogą mieć wiedzę.

Sama metoda nie jest okultystyczna, jej rezultaty - tak.
No ale to nie powinno wykluczać tych rezultatów- chociażby z braku czegoś
lepszego.

62. Data: 2016-06-23 12:58:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2016 o 12:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Sama metoda nie jest okultystyczna, jej rezultaty - tak.
> No ale to nie powinno wykluczać tych rezultatów- chociażby z braku czegoś
> lepszego.
Trzeba wykluczyć ją jako dowód na reinkarnację
Postanowione ludziom raz umrzeć, a potem sąd (Hbr 9, 27)

63. Data: 2016-06-23 13:00:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2016 o 12:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Wprowadza się człowieka w stan uśpienia i sugeruje się, żeby cofnął się powiedzmy
do 1848 i zadaje mu pytanie "Kim byłeś".
> Zgodnie z teorią, że świadomość jednostki bierze się znikąd, nie powinno być
> żadnych odpowiedzi. A jednak takie pojawiają się i mają sens, przedstawiają

Dlaczego żadnych? Umysł dostosowuje się do sugestii i wymyśla albo co
gorsze bierze informacje z Kronik

64. Data: 2016-06-23 13:09:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2016 o 13:00, pinokio pisze:
> Dlaczego żadnych? Umysł dostosowuje się do sugestii i wymyśla albo co
> gorsze bierze informacje z Kronik

Demony usiłują zwieść i przekonać do innej religii

65. Data: 2016-06-23 15:33:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 12:58:24 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Trzeba wykluczyć ją jako dowód na reinkarnację
> Postanowione ludziom raz umrzeć, a potem sąd (Hbr 9, 27)

To jest tylko słowo podobno napisane przez człowieka żyjącego jakieś 2 tys. lat
temu albo trochę mniej. I nie Założyciela tylko kogoś z jego uczniów.
W dodatku niepewne, bo pierwszą jego zachowaną redakcję w tym miejscu mamy
o ile pamiętam, za rzymskiego cesarza Konstantyna.

Słowo przeciwko empirii nie wchodzi w grę jako dowód.

66. Data: 2016-06-23 15:36:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 13:09:06 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Demony usiłują zwieść i przekonać do innej religii

No jak nie masz poważniejszych argumentów, to się uciekasz do demonologii.
Tutaj jest jeszcze bardziej śliski grunt, bo igniotum per ignotum.

67. Data: 2016-06-23 15:52:50

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Konstantyna.
>
> Słowo przeciwko empirii nie wchodzi w grę jako dowód.

A jeżeli dotychczasowe doświadczenie nie daje zadowalających rezultatów
to od czego rozpocząć zmiany skoro słowo - za którym stoi zapewne jakiś
logiczny wywód - nie jest dla Ciebie dowodem?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

68. Data: 2016-06-24 01:11:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jun 2016 10:42:31 +0200, FEniks napisał(a):

> Bywa różnie. Ale są i tacy z niską emeryturą, wierni PiSowi od lat, a
> jeszcze nic z obiecanek nie dostali. Na razie tylko dokładają się do 500+.
> BTW W przychodni, którą tu kiedyś chwaliłam za dostęp do specjalistów,
> też już jest inaczej, od lipca zero wizyt. Dobra zmiana, he he.

Właśnie miałam Ci to podpwiedzieć - TO WINA PiS, a jakże!!!
:->

> O zaprzestaniu finansowania zajęć korekcyjnych dla _wszystkich_ dzieci
> też już pisałam. Mnie to rybka, bo mnie stać na zapłacenie córce za
> basen, ale ilość dzieci w grupie znacznie się zmniejszyła.

J.w.

PS. Żenująca jesteś.

69. Data: 2016-06-24 22:36:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2016 o 01:11, Ikselka pisze:

> Właśnie miałam Ci to podpwiedzieć - TO WINA PiS, a jakże!!!

No, wcześniej to była wina Tuska, teraz się odpowiedzialność przesunęła
na innych. Bo przecież nic się nie zmieniło, a już na pewno nie na lepsze.

> J.w.
>

> PS. Żenująca jesteś.

Takiej argumentacji nauczyłaś się dzięki Rodzince.pl, jak przypuszczam.

Ewa

eutanazja
Niespodzianka?
To Kreon miał rację!