Czekolada lub kakao...

1. Data: 2007-11-14 15:58:45

Temat: Czekolada lub kakao...
Od: "Vicky S." <V...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Szukam jakiegoś specyfiku, ktory bedzie mial zapach czekolady lub ew. kakao. Moze to
byc balsam do ciala, plyn do kapieli lub zel pod prysznic. Sama nie znalazlam niczego
ciekawego co moglabym polecic koledze dla swojej dziewczyny :) Jakie firmy maja cos
takiego w swojej ofercie. Jesli natknelyscie sie na cos takiego w sklepach polskich
(zagraniczne odpadaja), najchetniej we Wroclawiu to bede wdzieczna za info.

Pozdrawiam serdecznie,
Vicky S.

2. Data: 2007-11-14 16:01:32

Temat: Re: Czekolada lub kakao...
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Vicky S.*. Seriously? Seriously.

Sephora ma swoją serię czekoladową.

--
Lia

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2007-11-14 16:26:25

Od: "malaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <V...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szukam jakiegoś specyfiku, ktory bedzie mial zapach czekolady lub ew.
kakao. Moze to byc balsam do ciala, plyn do
> kapieli lub zel pod prysznic.

Kosmetyki Aquolina. Można nawet sprecyzować, czy ma być to czekolada
"zwykła" czy może biała, z orzechami czy z pieprzem... wybór jest spory :)

4. Data: 2007-11-14 18:06:39

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Wed, 14 Nov 2007 16:58:45 +0100, urocza istota znana
wszem jako Vicky S. napisała:

> [...]
> ofercie. Jesli natknelyscie sie na cos takiego w sklepach polskich
> (zagraniczne odpadaja), najchetniej we Wroclawiu to bede wdzieczna za

Puder brązujący firmy Bourjois: http://www.bourjois.fr/teint/poudres/116

Nawet w kształcie przypomina tabliczkę czekolady :-)

Pozdrawiam,
Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

5. Data: 2007-11-14 20:18:21

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. wrote:
> [...]
polskich (zagraniczne odpadaja), najchetniej we Wroclawiu to bede wdzieczna za info.

oo kochana, o tym to mozna do smierci.

Bagno - nazwa firmy, plyn czekoladowy do kapieli... w Lidlu nawet jest
mydlo w plynie czekoladowe w zapachu. kurde momencik, ja ci znajde...

http://cynamonowo.super.sklep.pl/advanced_search_res
ult.php?keywords=czekolada&x=0&y=0

http://cynamonowo.super.sklep.pl/advanced_search_res
ult.php?keywords=czekoladow&x=0&y=0

generalnie poszperajcie w mydlarni. maja faaaaaaajne rzeczy :)

Boska

6. Data: 2007-11-14 21:19:59

Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,

Masło kakaowe AA:
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=10
137

Ania

7. Data: 2007-11-15 06:30:34

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> Bagno - nazwa firmy,

Nope. Firma to akurat Aquolina. ;-)

--
JoP

8. Data: 2007-11-15 07:13:16

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 14 Nov 2007 16:58:45 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <V...@p...onet.pl> i powiedziała:

> [...]
polskich (zagraniczne odpadaja), najchetniej we Wroclawiu to bede wdzieczna za info.

Kamill, czekolada miętowa, żel pod prysznic.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

9. Data: 2007-11-15 09:06:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 16:58:45 +0100, Vicky S. <V...@p...onet.pl>
wrote:

Jesli natknelyscie sie na cos takiego w sklepach polskich
> (zagraniczne odpadaja), najchetniej we Wroclawiu to bede wdzieczna za
> [...]

Ives Rocher, seria Neonatura i Natura. W zestawach woda toaletowa, balsam
do ciala, zel pod prysznic, chyba dezodorant w sprayu tez byl, nie
pamietam. Neonature czuc czekolada, kakao, wanilia i cos tam jeszcze. W
Naturze jest wiecej nut korzennych, ale dyskretnych. Zapach wody
toaletowej najtrwalszy moze nie jest, ale dla mnie jedno i drugie
rewelacja :)
Ja kupilam na Swidnickiej w Solpolu 2.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

10. Data: 2007-11-15 10:52:55

Od: "Vicky S." <V...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za podpowiedzi. Spisalam wiernie i przekaze koledze :) Dam cynk co
wybral :)

Pozdrawiam serdecznie,
Vicky S.

pytanie o staniki
stylista-fryzjer w Krakowie
[Spam] Świetna maseczka na twarz, dekolt, biust, szyję
dostałam podgrzwacz do wosku depileve
Na okrągło... lata osiemdziesiąte ;)