Czemu chce nam się pracować?

51. Data: 2015-10-23 19:04:32

Temat: Re: Czemu chce nam się pracować?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 18:54:02 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
hink_about_work_is_broken

> Brawo!!!
> => Gdyby człowiek miał nie orać, to by był roślinką.

Skup się więc na człowieku może.
Gdyby CZŁOWIEK był stworzony do pracy, to by się nie męczył.

52. Data: 2015-10-23 19:17:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 19:04, Ikselka pisze:

hink_about_work_is_broken

> Skup się więc na człowieku może.

Cały czas.

> Gdyby CZŁOWIEK był stworzony do pracy, to by się nie męczył.

Gdyby CZŁOWIEK miał się nie męczyć, to by nie był CZŁOWIEKIEM. Tylko
roślinką. Albo robotem.

Ewa

53. Data: 2015-10-23 20:38:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hans Kloß" napisał w wiadomości grup

"FEniks" <x...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>>> 6. Kij.

>Mnie się nie chce pracować, muszę pracować, aby móc nie pracować....

Więc motywuje cię do pracy chęć niepracowania. Naczy punkt 7.

54. Data: 2015-10-23 23:19:00

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23.10.2015 18:37, Qrczak wrote:
> Dnia 2015-10-23 18:14, obywatel bartekltg uprzejmie donosi:

hink_about_work_is_broken

> Na pewno to niewiele wiesz.
> Nawet jak wysilasz swój komputer.

OK, skoro podczas pracy wysilasz tylko komputer,
a nie umysł, to rozumiem.
Jakbyś go jednak wysilił, zauważyłbyś, że:
-w ostatecznym rozrachunku jestem w tej dyskusji 'po tej samej stronie'.
-nawet rozrywka czy zabawa powoduje fizyczne zmęczenie. Czemu więc
dziwić się, że praca, a niechby i najprzyemniejsza dla danego człowieka,
robi to samo.

pzdr
bartekltg

55. Data: 2015-10-24 00:45:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-23 23:19, obywatel bartekltg uprzejmie donosi:

> [...]
> -nawet rozrywka czy zabawa powoduje fizyczne zmęczenie. Czemu więc
> dziwić się, że praca, a niechby i najprzyemniejsza dla danego człowieka,

Ostateczny rozrachunek jest ową cienką linią pomiędzy "męczysz się" a
"jesteś zmęczony".
Siedzenie wiele godzin przed komputerem może zmęczyć organizm tak samo
jak przekopanie działki łopatą.

scio me nihil scire

56. Data: 2015-10-24 00:49:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cały czas.

> Gdyby CZŁOWIEK miał się nie męczyć, to by nie był CZŁOWIEKIEM. Tylko
> roślinką. Albo robotem.

Do myślenia to człowiek też nie został stworzony...

...no chyba że...

57. Data: 2015-10-24 02:18:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 00:49:36 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-23 19:17, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Do myślenia to człowiek też nie został stworzony...

Tak brzydko koleżance?!

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

58. Data: 2015-10-24 07:46:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 23:19, bartekltg pisze:

> -nawet rozrywka czy zabawa powoduje fizyczne zmęczenie. Czemu więc
> dziwić się, że praca, a niechby i najprzyemniejsza dla danego człowieka,
> robi to samo.

Dokładnie. Dlatego człowiek jest stworzony do śmierci, nie do życia. ;)

Ewa

59. Data: 2015-10-24 07:46:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 02:18, Ikselka pisze:

> Tak brzydko koleżance?!

U nas nie ma dyscypliny partyjnej.

Ewa

60. Data: 2015-10-24 12:28:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 07:46:35 +0200, FEniks napisał(a):

> U nas nie ma dyscypliny partyjnej.

Czyli prawdę powiedziała, a Ty przyjęłaś. Bezcenne.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html

żart a la ghost(ka)- o nim samym
Oglądajcie
BTW co powoduje, że czlowiek staje sie zamożny?
Pies goniący z awłasnym ogonem
Samobójcze regiony