Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu

21. Data: 2001-10-14 11:04:44

Temat: Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek napisał:

> In article <3...@n...man.torun.pl>, p...@a...torun.pl
> says...

> Moze tak - ja na razie zawsze podpisuje sie w sieci 'jacek' i(obecnie)
> podpisuje zawsze tym samym e-mailem j...@w...pl - robie to juz lata cale -
> zanim jeszcze Expierd wiedzial co to dyskietka, a ty miales dostep do
> inetu (to nie zart ani kpina - sam to kiedys w rozmowie przyznales -
> serio). Znasz mnie osobiscie choc krotko. Wiec uzwierz. Jak chcesz
> siedziec wiecej to na prv.

Nie interesuja mnie rozmowy z toba, skoro jestes niewiarygodny.
Poniewaz korzystalem z internetu 8-10 lat temu gdy Wirtualna Polska
jeszcze
nie byla w niczyim zamysle, a o www wiedzialo w Europie 10 osob,
to zechciej nie wprowadzac ludzi w blad.
Chciales uzywac takiego samego nicka i wprowadzac ludzi w blad to to
uczyniles.
Na swiecie takie praktyki zwane sa chamstwem.

Dlatego musialem zmienic swoj, bo wiekszosc czytnik usenetu pokazuje
jedynie nicka
Jacek a czesto pisanego duzymi literami.

Czego ty tyle bzdur gadasz.
Przeciez kazdy moze cie zweryfikowac.
I pierwszy post na usenet wyslany z podanego adresu na date:

Re: PILNE w?troba
Witam, Prosze o pomoc. Kobieta lat 57. objawy: silne
bóle okolic w?troby, silne i d?ugotrwa?e ...
pl.sci.medycyna - 14 Aug 2001 by jacek - View Thread (5 articles)

Re: Leki na recepte
says... Gdzie nalezy sie udac, na pogotowie ??? Najprosciej
- zyczliwy lekarz ci wypisze. Tylko ...
pl.sci.medycyna - 14 Aug 2001 by jacek - View Thread (3 articles)

http://groups.google.com/groups?q=jkp5%40wp.pl&hl=en
&scoring=d&start=200&sa=N

Tutaj jest link do archiwum usenetu.

Czesc , kropka i koniec.
Mam nadzieje ze zero kontaktu z takim osobnikiem w przyslosci

A wiarygodnosc wypowiedzi przedpiszcy kazdy moze sprawdzic w archiwum
Usenetu
http://www.deja.com/

KONIEC TEMATU

22. Data: 2001-10-15 10:35:25

Temat: Czemu niektorzy chca sie podszywac pod innych w internecie/usenecie, uzywajac tego samego nicka ?Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bazyl (Xena) Tatiana napisał:

> [...]
> utozsamia nick "jacek" z expierdem. Mi osobiscie nie chce sie pamietac i
> za kazdym razem sprawdzac z jakiego odresu przyszedl post i czy to ten
> czy inny jacek.
> Po prostu domyslnie traktuje Twoje wypowiedzi jako expierdowe, chociaz
> czasami az sie dziwie, ze takie inne :-)
> Jesli chcesz byc rozroznialny, to po prostu zmien nicka - expierd mimo
> wszystko byl tu (i nie tylko tu wczesniej)
> pozdrowienia
> Tatiana
> PS. Z Expertem masz wspolne crosspostowanie :-)

Zwrocilem sie juz kilkakrotnie do osoby podpisujacej sie "jacek"
aby unikal wprowadzania czytajacych grupy usenetowe w blad,
ale jak widze, czyn i to rozmyslnie i z uporem maniaka.

Podobny przypadek na miedzynarodowej grupie soc.culture.polish zostal
rozwiazany natychmiastowo.
Po zgloszeniu podszywania sie innej osoby, podszywajacy zmienil nicka,
dodajac dodatkowe znaki.

Jacek

23. Data: 2001-10-15 11:07:23

Temat: Re: KONIEC DYSKUSJI Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu
Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no problem,
> z przyjemnoscia udziele ci prywatnych konsultacji ;)

Dzięki za dobrą wolę : )
Niestety, zwyczajnie nie mam na to czasu. Ostatnio jakoś pędzi on szybciej,
niż samochody po autostradach ; )

> Wynajduje tematy ze swiata ktore mnie interesuja i rozpoczynam dyskusje.
> I w ten sposob wzbogacam swoja wiedze.

Ja też myślałam, że o to chodzi na grupach, no ale jak widać, można się
nagle niechcący stać "sławnym" ;)

W TV w ostatnich latach wielu ludzi wychodzi z siebie (nie tylko z ubrania),
by stać się "sławnymi" ;), duuuużo pokazują, (bo nie mają nic do
powiedzenia).

A tu proszę, nagle wszystkie jupitery na Jacka, Dariusza, trolla, Experta
...itd. ;)
Moze powinieneś za tę, chyba nie do końca zamierzoną, reklamę podziękować
autorom?

P.S.
Czasem tak w życiu bywa, zbytnia gorliwość może przynieść zupełnie odwrotny
skutek. Zwłaszcza widać to po ostatnich wyborach ;(((

> Jestes doskonala

Aż tak dobrze to ze mną nie jest :( ...

> a twoje mysli takie przenikliwe i oczywiste.

...ale może właśnie moja dieta ma z tym wiele wspólnego? Zwłaszcza, że mój
mózg NIE DOSTAJE ode mnie tyle glukozy "co powinien" 8-((((((

Pozdrawiam
Krystyna

24. Data: 2001-10-15 14:00:18

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna napisał:

> Moze powinieneœ za tę, chyba nie do końca zamierzonš, reklamę podziękować
> autorom?
To nie jest przeciez zadna reklama a realizacja projektu self(EGO)
budowy systemow modelowania sztucznej jazni, sztucznej swiadomosci i
podswiadomosci.
Usenet okazal sie jedynym dostepnym na swiecie narzedziem badawczym ,
ktore mozna bylo wykorzystac do badania reakcji swiadomosci i
podswiadomosci jednoczesnie.

> P.S.
> Czasem tak w życiu bywa, zbytnia gorliwoœć może przynieœć zupełnie odwrotny
> skutek. Zwłaszcza widać to po ostatnich wyborach ;(((

Projekt self(EGO) nie ma nic wspolnego z wyborami do sejmu.

> Aż tak dobrze to ze mnš nie jest :( ...
Jestes bardziej niz doskonala, jestes rewelacyjna.

> ...ale może właœnie moja dieta ma z tym wiele wspólnego? Zwłaszcza, że mój
> mózg NIE DOSTAJE ode mnie tyle glukozy "co powinien" 8-((((((

a tego to juz nie rozumiem
jestes szczupla czy tega
chuda czy gruba ?

J.

25. Data: 2001-10-15 16:37:53

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna" <k...@v...pl> wrote in news:9qeg92$lro$1@news.onet.pl:

Dariusz:
> [...]
> nagle niechcący stać "sławnym" ;)
> A tu proszę, nagle wszystkie jupitery na Jacka, Dariusza, trolla,

ktoś kto na serio prowadzi dyskusje z ekspertem nie jest imho zbyt
inteligentny (tzn. nie zauwża z kim ma do czynienia) i nie może być
traktowany poważnie - PLONK

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java PHP *UPT*
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

26. Data: 2001-10-15 16:43:25

Od: p...@a...torun.pl (Piotr Kasztelowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Oct 2001 12:35:25 +0200, Dariusz <d...@p...onet.pl>
wrote:

>Zwrocilem sie juz kilkakrotnie do osoby podpisujacej sie "jacek"
>aby unikal wprowadzania czytajacych grupy usenetowe w blad,
>ale jak widze, czyn i to rozmyslnie i z uporem maniaka.

Drogi Jacku - Jacek jest to popularne imie, byc moze niektorzy,
ktorzy sie podpisuja tym imieniem maja je na prawde. Jesli chcesz
miec nicka, pod ktorego nikt sie nie podszyje wymysl nazwe
i zastrzez ja w urzedzie patentowym

P.
Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

27. Data: 2001-10-15 17:05:19

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał:

> [...]
> ktorzy sie podpisuja tym imieniem maja je na prawde. Jesli chcesz
> miec nicka, pod ktorego nikt sie nie podszyje wymysl nazwe

Ja doceniam twoje wysilki reklamowania sie na usenecie, ale
problem jest wlasnie prawny i etyczny.
Osoba podpisujaca sie jako "jacek" twierdzi ze od lat pisze na usenet
a z archiwum usenetu wynika ze dopiero od sierpnia, czyli z wyszukiwarki
http://www.deja.com/ wynika ze klamie.

Podobny problem zostal rozwiazany skutecznie na grupie miedzynarodowej
soc.culture.polish
ze 2-gi Eugeniusz dodal litere do swego nicku
i taki jest standard na swiecie.

Umyslne wprowadzanie w blad przez osobe "jacek", sygnalizowane mi przez
uzytkownikow grupy, jest niedopuszczalne.

Szczegolnie na grupie medycyna, ktora powinien charakteryzowac najwyzszy
poziom etyki.

To jest tak, jakby ktos chcial zmienic nazwisko na twoje aby jego
gabinet przejal twoich klientow.

Ja naprawde nie dopuszczalem nigdy mysli, ze ktos specjalnie uzywa
takiego nicka jak ja, aby wprowadzac innych w blad co do autorstwa
postow.

To jest zatem problem uzytkownikow tej grupy, innych i calego polskiego
usenetu.

Chcecie aby sie ktos pod mnie podszywal i wprowadzal was w blad to taka
sytuacje
tolerujcie.

Nastepny klient bedzie sie podszywal pod was.

Jakkolwiek 3 razy pisalem do osobnika "jacek" aby zmienil nicka i zaczal
sie odrozniac
twierdzi ze pisze na usenet od kilku lat z tego adresu.

W archiwum usenetu http://www.deja.com/
kazdy moze sam sprawdzic, ze uzytkownik "jacek" nie pisze od wielu lat
na usenet
a dopiero od sierpnia 2001.
Nalezy wpisac do wyszukiwarki jego adres e-mail.

Zatem albo nie rozumiesz, albo udajesz.
Gdy pojawi sie piszacy na grupe, podpisujacy sie jako

piotr kasztelowicz
to wreszcie zrozumiesz, bo tak to jeno teoretyzujesz.

J.

28. Data: 2001-10-15 17:54:38

Temat: Re:
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał:

> "Krystyna" <k...@v...pl> wrote in news:9qeg92$lro$1@news.onet.pl:
>
> Dariusz:

ktoœ kto na serio prowadzi dyskusje z Raf256 nie jest imho zbyt
inteligentny (tzn. nie zauwża z kim ma do czynienia) i nie może być
traktowany poważnie - PLONK

Ale napisalem, gdyz ten niewychowany jegomosc , reklamujacy sie na
grupie , usilowal obrazic Krystyne.
Za kolnierz go i sio stad.

> --
> Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java PHP *UPT*

i niech idzie sie reklamowac gdzie indziej\
albo wykupi platne ogloszenia w prasie.

29. Data: 2001-10-15 19:13:43

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tego to juz nie rozumiem
> jestes szczupla czy tega
> chuda czy gruba ?
>
> J.
Ludzie z dłuższym stażem na D.O. do otyłych raczej nie należą. Taka jest
specyfika tej diety. Na slawin.lublin.pl jest grupa: dieta.optymalna, tam
jest więcej szczegółów, jak to jest z tą nieszczęsną glukozą itd.

Pozdrawiam
Krystyna

30. Data: 2001-10-15 22:15:29

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

I tak trzymaj...Dla jakiegoś Jacka nie musisz się poniżać i zmieniać nicki,
tylko dlatego, że ktoś ma takie widzimisie.
Na marginesie muszę dodać, że Expierd znowu pisze jako Dariusz (
d...@p...onet.pl).

Pozdrawiam, Kaja
--
*Nikt nie jest prorokiem we własnej ojczyźnie*

prezerwatywa a AIDS
Bez okularów...
hemoglobina
Badanie - HSG