Czerwona księga - tajne przez poufne

50. Data: 2003-03-03 17:47:18

Temat: Re: Czerwona księga - dysonans poznawczy
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Dirko" <d...@w...pl>

> Hejka. Akurat mi się trafiłeś na wypoczętą rękę. Głównie szykowałem
się
> na Dadzia hehehe, któren to ciągle cytuje jakichś mądrych ludzi ;-)
> Pozdrawiam walecznie Ja...cki
:))))
aforyzm jest ostatnim ogniwem dlugiego lancucha mysli
(ale nie pamietam kogo to jest )
:PPPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

52. Data: 2003-03-03 19:27:44

Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) napisał(a):
[...]
> aforyzm jest ostatnim ogniwem dlugiego lancucha mysli
> (ale nie pamietam kogo to jest )
> :PPPP

Marie von Ebner-Eschenbach
:-)
pozdr. Jerzy

53. Data: 2003-03-04 11:35:48

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

>:))))
> no dobrze
> moga byc jeszcze buty
> ( na wysokim obcasie oczywiscie)
>:)))))))
> a na duzym zimnie
> bylabys blizej mnie

I co ja mam o tym myslec w swietle tego, co napisales nizej?
Tych chuci trzymanych przez rozum na wodzy?
;-)

> moje wlosci nie tak wielkie
> ze trzeba by dzial uzywac

Przeciez do mozdzierza nie trzeba wielkiego pola - jak go dobrze ustawisz,
to jest lepszy niz bumerang :-))))
Pozdrowienia - Ewa Sz. ogladajaca wiosne - juz sa DWA ranniki

54. Data: 2003-03-04 12:32:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:002a01c2e1ac$9f44b5a0$7d4a4cd5@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisal(a):

> :))))
> no dobrze
> moga byc jeszcze buty
> ( na wysokim obcasie oczywiscie)

Hejka. Przepraszam, ze sie wtracam do waszego gruchania ale mnie
osobiscie kobiety podobaja sie w szpilkach... w samych szpilkach :-)
Pozdrawiam tekstylnie Ja...cki

55. Data: 2003-03-04 12:58:47

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in

> Hejka. Przepraszam, ze sie wtracam do waszego gruchania ale mnie
> osobiscie kobiety podobaja sie w szpilkach... w samych szpilkach :-)

Tylko dla usciclenia - chodzi Ci o szpilki w sensie obuwia, jak mniemam?
:-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

56. Data: 2003-03-04 13:35:54

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W e...@1...17.1.38 Ewa
Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> Tylko dla usciclenia - chodzi Ci o szpilki w sensie obuwia, jak mniemam?
> :-)

Hejka. Oczywiście! Chyba Ci nie przyszło do głowy, że kobieta jak motyl
na szpilce :-(
Pozdrawiam śniegowo, bo zaczyna padać Ja...cki

57. Data: 2003-03-05 22:26:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> I co ja mam o tym myslec w swietle tego, co napisales nizej?
> Tych chuci trzymanych przez rozum na wodzy?
hehe
ze w starym piecy diabel pali...
:)
z pozdrowieniami i usmiechami